خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و هشتم؛ سهم پررنگ پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۴۰۰

پرسپولیس بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته بیست و هشتم دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و نتایج مختلفی در آن رقم خورد که تغییراتی در جدول لیگ برتر را شاهد بودیم. تیم منتخب هفته بیست و هشتم به شرح زیر است: 

 

دروازه‌بان: لوان پولی (نساجی مازندران)

گلر تیم فوتبال نساجی هفته‌های موفقی در ترکیب این تیم داشته و ارزشمندترین اقدام او تا اینجا مقابل استقلال و کلین شیتی بود که در این بازی به ثمر رساند و معادلات صدر جدول را تغییر داد. او فرصت های خوبی از مهاجمان استقلال گرفت تا مانع 3 امتیاز این تیم شود.

مدافع: موسی کولیبالی (فولاد خوزستان)

در هفته حساس و سرنوشت ساز فولاد در تقابل با ذوب آهن این تیم هم یک کلین شیت ارزشمند به ثبت رساند و هم یک گل وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز مهم کسب کرده و به بقا در لیگ برتر امیدوار شد. موسی کولیبالی علاوه بر عملکرد خوب دفاعی در این بازی تک گل سه امتیازی تیمش را هم به ثمر رساند.

مدافع: میثم تهیدست (صنعت نفت)

اگرچه تیمش دوبار تسلیم مهاجمان شمس آذر شد ولی خودش دو بار برای آبادانی‌ها گلزنی کرد تا در این مقطع حساس یک شکست تلخ و سنگین دیگر متحمل نشوند. او چهره اول تیمش در این بازی بود.

مدافع: حسین کنعانی زادگان (پرسپولیس)

روی دو گل از سه گل نیمه اول استقلال خوزستان مقصر بود ولی به خوبی به جریان بازی برگشت و در نیمه دوم به تیمش برای ثبت این برتری کمک کرد. او یک پاس گل داد و با اعتماد به نفس پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد تا به تیمش در این پیروزی کمک کرده باشد.

مدافع: دانیال اسماعیلی‌فر (پرسپولیس)

او هم یک اشتباه فاحش منجر به گل در نیمه اول داشت ولی در نیمه دوم کلید برگشت پرسپولیس به بازی با نفوذ و ضربه دقیق او همراه بود که گل دوم سرخپوشان را رقم زد و پرسپولیس را به بازی برگرداند.

هافبک: علیرضا کاظمی (استقلال خوزستان)

زوج و او جواد آقایی پور کارهای بزرگی در نیمه اول بازی با پرسپولیس رقم زدند و دو گل از سه گل این نیمه توسط همکاری آنها به ثبت رسید و این عملکرد مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی عملکرد کم ارزشی نیست، ولو با شکست در پایان وقت قانونی همراه باشد. زدن دو گل در یک نیمه به پرسپولیس کار بزرگ کاظمی در این هفته بود.

هافبک: اوستون اورونوف (پرسپولیس)

اگرچه در وقت قانونی مسابقه عملکرد چندان خوبی نداشت و به طور کامل توسط بازیکنان استقلال خوزستان مهار و از جریان بازی خارج شده بود ولی در وقت‌های اضافه حسابی خط دفاعی حریف را اذیت کرد و بارها با نفوذهایش موقعیت ایجاد کرد و یک خطای مشکوک به پنالتی هم روی او انجام شد که داور ندید و در نهایت گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و زیباترین صحنه بازی را خلق کرد.

هافبک: جواد آقایی پور (استقلال خوزستان)

هافبک هجومی استقلال خوزستان دو پاس گل در این بازی به ثبت رساند و روی گل سوم تیمش هم اثر گذار بود و یک فرصت خوب گلزنی دیگر هم داشت و از ستاره های این بازی بود و بدون توجه به نتیجه بازی عملکرد تحسین برانگیزی در این هفته از رقابت‌ها مقابل پرسپولیس داشت.

مهاجم: مهدی لیموچی (آلومینیوم)

پدیده لیگ برتر که این روزها حسابی مورد توجه تیم‌های مدعی قرار گرفته، در بازی با گل گهر یک بار دیگر توانایی‌های بالای خودش را نشان داد و با ثبت دو پاس گل یکی از برترین های تیمش در تقابل با تیم سیرجانی بود و یکی از بهترین های هفته بیست و هشتم لقب گرفت.

مهاجم: رضا جبیره (آلومینیوم)

دو پاس مهدی لیموچی را تبدیل به گل کرد و یکی از سه بازیکن دو گله هفته بیست و هشتم بود که زوج خوبی را با لیموچی تشکیل داده و حاصلش ثبت یک برتری سخت و ارزشمند مقابل تیم سیرجانی بود. او از مهاجمان با کیفیت حال حاضر لیگ برتر است.

مهاجم: عیسی آل کثیر (پرسپولیس)

یک گل زد، یک ضربه سر او به تیر دروازه خورد و یک پنالتی گرفت تا او را چهره اصلی پرسپولیس در بازگشت رویایی به بازی این هفته در نظر بگیریم. اگر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود و این بازی را کلید قهرمانی پرسپولیس بدانیم، چهره اصلی آن هم بدون شک عیسی آل کثیر است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز