خبرگزاری کار ایران

واکنش پرسپولیس به اعتراض استقلالی‌ها: این مسیر شرافتمندانه نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۳۵۶

باشگاه پرسپولیس نوشت: به دنبال آن هستند که با استفاده از شرایط خاص پیش آمده، مسوول و غیر مسوول را با موج رسانه‌ای و مجازی وادار و مجاب به اعمال نظر و فشار بر ارکان فوتبال کنند

به گزارش ایلنا، شب گذشته پس از برگزاری رقاب‌تهای هفته بیست و هشتم، با پیروزی پرسپولیس و تساوی استقلال مقابل نساجی، صدرنشین لیگ برتر عوض شد و حالا فرمان قهرمانی در دست سرخپوشان خواهد بود. این در حالی است که اعضای تیم استقلال پس از بازی و نتایجی که رقم خورد صحبت‌های جنجالی علیه پرسپولیس و مهندسی شدن لیگ برتر مطرح کردند که باشگاه پرسپولیس امروز در رسانه رسمی خود به صحبت‌های بیان شده این گونه واکنش نشان داد:

همه با هم شب عجیبی را پشت سر گذاشتیم. تا مرز سکته رفتیم که ارزش زندگی و با هم بودن را بیشتر بدانیم. به راستی ما بدون هم چه خواهیم بود؟ تعارف را کنار بگذاریم. بعضی از ما در میانه راه شب هیجان برانگیز و فراموش‌نشدنی که گذشت، کم آوردیم. خواستیم خودمان را کنار بکشیم. کاسه و کوزه را سر هم‌قطاران بشکنیم. آری ما همه در یک قطار به سوی یک مقصد حرکت می‌کنیم. فرقی نمی‌کند کجای این قطار نشسته باشیم. در این بین بعضی هم جانانه تا پای جان پای همه چیز ماندند. پای تلخی و سختی و کابوسش هم ماندند. زندگی همین است و فوتبال و دنیای هواداری هم غیر از این نیست. در نهایت این شب زیبا به همه ما تعلق گرفت تا با آن عشق کنیم و بابتش به دیگران فخر بفروشیم، حالا هر طور که بودیم.
بازیکنان پرسپولیس به معنای واقعی نشان دادند، نسلی خاص و شایسته بهترین‌ها هستند. نسلی که افتخار آفرینان گذشته باشگاه می‌توانند به آنها افتخار کنند. فقط باید یادمان باشد این زندگی، این فوتبال و این تیم می‌تواند سرشار از لحظات سخت و دشوار هم باشد که مهم است در آن زمان‌ها قوی و بزرگ باشیم و مثل کوه پشت یکدیگر.

جشن تمام شد و شیپور آماده باش در دقیقه یک بامداد برای ما به صدا درآمد. صدای طبل جنگ از دور دست می‌آید. هم از پس و هم از پیش. سلاح‌های نامتعارف را به سوی‌مان شلیک کرده‌اند، ولی با شما آماده‌ایم.
در همین شبی که گذشت، تحرکاتی دیده شد که ما را غافلگیر نکرد. نه فقط ما را که هیچ‌کس را غافلگیر نکرد. غیر از این اتفاق می‌افتاد، جای تعجب بود. به خوبی مشخص است که می‌خواهند چه کنند. هجمه‌ای همه جانبه از فضای مجازی تا مسوولین برای فشار بر ارکان ورزش و فوتبال!
به دنبال آن هستند که با استفاده از شرایط خاص پیش آمده، مسوول و غیر مسوول را با موج رسانه‌ای و مجازی وادار و مجاب به اعمال نظر و فشار بر ارکان فوتبال کنند تا شاید آب رفته را از مسیری غیر از رقابت عادلانه و شرافتمندانه به جوی بازگردانند. البته بی شک این را هم همه می‌دانند ولی تو هوشیار باش.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز