خبرگزاری کار ایران

سمیعی: چرا داوران را شب قبل از مسابقه علیه استقلال تحریک کردند؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۷۴

سرپرست باشگاه استقلال به انتقاد از اتفاقات چندروز اخیر پرداخت.

به گزارش ایلنا، فرشید سمیعی پس از تساوی استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: به ما می‌گویند صحبت و اعتراض نکنید. حرف نزنید. مصوبه فدراسیون فوتبال است. اگر اعتراض کنید میلیاردی جریمه می‌شوید.

وی افزود: قبول، ما حرف نمی‌زنیم و اعتراض نمی‌کنیم ولی مگر می‌شود عضو ارشد کمیته داوران شب قبل از مسابقه علیه هواداران استقلال موضع بگیرد که من را تهدید به قتل کردند؟ بعد داوران را مورد خطاب قرار می‌دهد که چرا پشت من را خالی کردید و کنار من نیستید؟ آیا این طبیعی است؟

سرپرست باشگاه استقلال درمورد اینکه آیا به استوری علی خسروی اشاره می‌کند، گفت: بله، من از کمیته‌های اخلاق و انضباطی می‌پرسم الان باید چه کار کرد؟ با کسی که شب قبل از مسابقه استوری می‌گذارد و داوران را علیه استقلال تحریک می‌کند، چه کار باید کرد؟ ما که نه حرف زدیم، نه اعتراض کردیم و نه صحبت کردیم. الان هم حرف نمی‌زنیم.

وی تصریح کرد: شما یک مورد به من نشان بدهید. کجای دنیا عضو ارشد کمیته داوران می‌آید همه داوران را علیه استقلال و تیم صدرنشین تحریک می‌کند؟ چنین موردی داریم؟ خودتان با هواداران استقلال کُری می‌خوانید. همیشه برخلاف نظر سایر کارشناسان، برعلیه استقلال نظر می‌دهید. کجای دنیا عضو ارشد کمیته داوران کارشناسی داوران خودش را بر عهده می‌گیرد؟

سمیعی درمورد اینکه آیا بازی مقابل نساجی مورد داوری داشته، عنوان کرد: صحنه‌های بازی ما را می‌توانید با رقیب مقایسه کنید. ببینید در صحنه‌هایی که در بازی ما و رقبای ما، منجر به پنالتی شده، کدام پنالتی‌تر بوده؟ کدام نبوده؟ کدام صحنه امکان اخراج بوده و در کدام بازی امکان اخراج نبوده؟ اتفاقات زیاید افتاده و باید بررسی شود ولی عمده مسئله این است که چرا باید شب قبل از بازی، داوران را علیه استقلال تحریک کنند و تحت تأثیر قرار دهند؟
 
سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که کجای دنیا سرمربی در نشست داوری علیه داوری صحبت می‌کند، گفت: موارد زیادی داریم. سرمربی ما در کنفرانس صحبت کرد و می‌توانستید آنجا بپرسید. اگر درمورد من بپرسید جواب می‌دهم. من از کمیته انضباطی، اخلاق و فدراسیون فوتبال سوال کردم. نه اعتراض کردم و نه حرف بدی زدم. گفتم چرا عضو کمیته داوران این کار را می‌کند و جریمه‌اش چیست؟ یک سال، 2 سال مادام‌العمر محرومیت است؟ آیا دادکان دیگری در فوتبال ما نیست؟ برای چه تاثیر می‌گذارند؟
 
وی درمورد اینکه مربی استقلال عنوان شیتیل بگیر را مطرح کرده، عنوان کرد: لطفا درست صحبت کنید. این حرفی که می‌زنید بار حقوقی دارید. شما نمی‌توانید به مربی من اتهام بزنید. اتهام مستقیم می‌زنید. آن کسی که در فوتبال ایران محکوم یا اخراج شده، از استقلال نبوده، هر موقع بود من پاسخگو خواهم بود.
 
سرپرست استقلال ادامه داد: بارها گفته‌ام چند فصل اخیر را کارشناسی کنید. همیشه متضررین و منتفعین از اشتباهات داوری ثابت هستند. اگر خلاف این بود تا الان 100 برنامه می‌ساختند. استقلال همیشه متضرر بوده، من نمی‌گویم جدول داوری می‌گوید. چندی پیش هم یک برنامه ساختند و اشتباهات داوری را اعلام کردند. سالی هم که قهرمان شدیم در تلویزیون مشخص شد استقلال متضرر از اشتباهات داوری بوده است.
 
وی افزود: اگر خلاف می‌گویم یک گروه بی طرف حداقل اشتباهات داوری 4-3 فصل اخیر را بررسی کند. گروهی بی‌طرف که وابستگی نداشته باشند. ببینند آیا استقلال متضرر از اشتباهات داوری شده یا نشده است.
 
سمیعی درمورد اینکه آیا فصل برای استقلال به پایان رسیده، اظهار داشت: به هیچ عنوان، به امیدخدا اگر همه چیز به روال عادی باشد، کسی پیدا نشود داوران را شب قبل از مسابقه علیه استقلال تحریک کند، ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با این تخلفات به شدت برخورد کنند و و ارکان نظارتی این نخی که کشیده‌اند را تا آخر پیگیری کنند و ما دستشان را می‌بوسیم و قدردانی می‌کنیم، مطمئن باشید استقلال نه امسال بلکه همیشه مدعی اصلی قهرمانی است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز