خبرگزاری کار ایران

دقیقی: کمبود بازیکن در شمس آذر مشهود است/ حق تیم ما کسر امتیاز نبود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۷۰

سرمربی شمس آذر گفت: از آقای تاج و رئیس کمیته استیناف خواهش می‌کنم سه امتیاز را به تیم ما برگردانند.

به گزارش ایلنا، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر پس از تساوی 2-2 مقابل صنعت نفت در نشست خبری پس از این بازی گفت:یک بازی فوق‌العاده تاکتیکی را ارائه دادیم، به معنای واقعی در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم بازی، متعادل بود و نفت با تاکتیکی که آقای کمالوند استفاده کرده بود به دنبال رسیدن به گل بود و ما بازی را کنترل کردیم و روی یک صحنه‌ گل دوم را دریافت کردیم. فوتبال است و این اتفاقات، به هر حال به بازیکنانم خداقوت می‌گویم چون شایسته پیروزی بودند.

سرمربی شمس‌آذر بیان کرد: کمبود بازیکن در شمس آذر مشهود است، نفراتی که به عنوان جایگزین فرصت بازی می‌دهیم باید خیلی بهتر ظاهر شوند البته از فخریان راضی بودم، شاید اگر یک توپ در زمین حریف حفظ می‌شد یا می‌توانستیم اوت بگیریم بازی را با پیروزی به پایان می‌بردیم.

وی خاطرنشان  کرد: با این حال خدا را شکر می‌کنیم چون به معنای واقعی تیم پنجم جدول هستیم، تیم من با همه کمبودهایی که داشته، فروش بازیکن و مشکلات مالی توانسته خود را در نیمه بالایی جدول نگه دارد و در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

دقیقی تصریح کرد: امروز می‌توانستیم اختلاف امتیاز خود را از تیم بعدی بیشتر کنیم ولی تقدیر این چنین نبود و ما راضی به رضای خدا هستیم و امیدواریم در ۲ بازی باقی مانده بتوانیم به خوبی ظاهر شویم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره نوع بازی شمس‌آذر در نیمه اول و دوم گفت: بازی در آبادان و در میان تماشاگران صنعت‌ نفت سخت است و فشار مضاعف بر بازیکنان تیم مهمان وارد می‌کند، نوع بازی نفت هم در نیمه دوم تغییر کرد و بازیکنان شمس‌آذر هم خسته شده بودند و نفرات جایگزین به جز فخریان نتوانستند آن طور که باید عمل کنند اما در کل تمام تلاش خود را کردیم که با کیفیت و باشرافت بازی کنیم و فقط به دنبال کسب سه امتیاز نبودیم.

این مربی فوتبال در پاسخ به خبرنگاران درباره داوری این بازی اظهار کرد: به نظر من داوران فوق‌العاده قضاوت کردند و در تمام صحنه‌ها درست سوت زدند و داور بازی یکی از بهترین‌های لیگ برتر بود.

وی در پایان گفت: از کمیته استیناف و کمیته انضباطی خواهش می‌کنم نگاهی به تیمی که این طور تا پایان لیگ با شرافت بازی می‌کند داشته باشند، چون کسر سه امتیاز حق تیم شمس آذر نیست. از آقای تاج رئیس کمیته استیناف خواهش می‌کنم این سه امتیاز را به تیم ما برگردانند چون لیاقت بچه‌های ما بیش از این حرف‌هاست از آقای قلعه‌نویی هم می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به بازیکنان شمس‌آذر داشته باشند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز