خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: می‌توانستیم بازی را با اختلاف سه یا چهار گل ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۶۲

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی با ملوان گفت: بازیکنانم یک بازی استثنایی انجام دادند و تیم من فوق‌العاده است.

به گزارش ایلنا، مس رفسنجان  در هفته بیست و هشتم موفق شد مقابل ملوان در خانه حریف به برتری یک گله دست یافت. محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از این بازی گفت: ما تا دقیقه ۷۵ یک بازی فوق‌العاده خوب ارائه دادیم و از دید من از لحاظ تاکتیکی استثنایی بود. ملوان در چند دقیقه اول یکی دو موقعیت روی ضدحمله به دست آورد، اما پس از آن باهوش‌تر بازی کردیم و توانستیم فضاهایی را که ممکن بود از پشت دفاع‌مان استفاده کنند، خیلی خوب پوشش بدهیم. روی توپ‌های بلند سعی کردیم تا جایی که می‌شود، ضربات اول را بزنیم.

وی افزود: نیمه دوم طوری بود که می‌توانستیم بازی را با اختلاف سه یا چهار گل ببریم. بچه‌های من یک بازی فوق‌العاده خوب کردند؛ یک بازی استثنایی که باید به آنها تبریک بگوییم. نشان دادند که بیخودی تا اینجا نیامده‌اند و در جام حذفی بیخودی به این مرحله نرسیده‌اند و کیفیتش را دارند. وقتی شما می‌توانید برابر ملوان در انزلی چنین بازی‌‌ای انجام بدهید، قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارید. امیدوارم در آینده هم بتوانیم همین بازی را انجام بدهیم.

وی در مورد تعویض هایش در این بازی عنوان کرد: کمی از خودم ناراحتم که اواخر بازی یکی دو تعویضم آن‌طور که دوست داشتم نبودند؛ مقصر این موضوع هم من هستم. تیم‌مان از دقیقه ۷۵-۸۰ فشار زیادی را تحمل کرد و مقداری عقب بازی کردیم و این نقطه منفی بازی ما بود. ما باید در همان دقایقی که ملوان فشار می‌آورد و احساسی بازی می‌کرد، بهتر عمل می‌کردیم اما متاسفانه آن موقعیت‌های بی‌شماری که از دست دادیم، باعث این اتفاقات شد. در هر صورت به تیم ملوان و هواداران‌شان که با همه وجودشان تیم‌شان را تشویق کردند، خسته نباشید می‌گویم.

نویدکیا در مورد آینده‌اش با مس رفسنجان توضیح داد: من قراردادی با مس رفسنجان دارم و بارها در این باره صحبت کرده‌ام. ما روز اول به خاطر اینکه نمی‌دانستیم چه آینده‌ای خواهیم داشت، یک بندی در قراردادمان گذاشتیم که پس از پایان لیگ هم من و هم باشگاه بتوانیم با همدیگر صحبت کنیم. شاید آنها دوست نداشتند با من کار کنند و شاید من دیدم شرایطی که باید در باشگاه باشد، نیست. فعلا فکر می‌کنم شانس جدا شدنم بیشتر از ماندنم است، چون من سال‌های سال در تیمی بازی کردم که همه چیز منضبط بوده و اینها من را نگران می‌کند. شرکت حمایتی را که باید بکند، از باشگاه نمی‌کند و ممکن است ما آینده‌ای با هم نداشته باشیم، اما اینها بستگی به دو سه هفته آینده دارد. باید ببینیم که در باشگاه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز