خبرگزاری کار ایران

آل‌کثیر: کامبک تاریخی زدیم/ مدیون هواداران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۵۹

مهاجم پرسپولیس از نقش برجسته هواداران این تیم بعد از دریافت سه گل در بازگشت سرخپوشان به مسابقه و در نهایت کامبک صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عیسی آ‌ل‌کثیر پس از برتری 4 بر 3 پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: برد را مدیون هواداران هستیم. وقتی تیم سه بر صفر عقب می‌افتد، معمولاً هواداران زده می‌شوند و می‌روند، اما مدیون هواداران بودیم که ماندند، ایستادند و تشویق کردند و خدا را شکر توانستیم بازی را برگردانیم و منجر به یک کامبک تاریخی شود. دَم همه بچه‌ها و هواداران گرم که توانستیم این برد را کسب کنیم. در همه جای دنیا بعد از چنین نتیجه‌ای در نیمه نخست کم پیش می‌آید که هواداران بماند.

وی در خصوص اینکه در رختکن چه صحبت‌هایی انجام شد که پرسپولیس در نیمه دوم کامبک زد، گفت: معمولاً یک حرف خاص زده نمی‌شود، اما گفتیم باید برویم و بازی را برگردانیم.

آل‌کثیر در خصوص اعتراض برخی هواداران در نیمه نخست عنوان کرد: آنهایی که دلخور بودند را نمی‌دانم. در فوتبال این اتفاق پیش می‌آید. سه گل می‌خورید و چهار گل می‌زنید. کدام فوتبالیست دوست دارد تیمش ببازد یا گل بخورد؟ همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم، اما اتفاق می‌افتاد. مدیون هواداران بودیم و امروز درست عبرتی برای آینده شد. در هر زمینه‌ای و نه فقط فوتبال هیچ وقت انسان نباید امیدش را از دست بدهد. تو باید تلاش کنی تا خدا بخواهد. خواستیم و خدا کمک کرد و این برد را تقدیم هواداران می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر توپ‌های سخت‌تر را راحت گل می‌کند، گفت: بسکتبال نیست که هر توپی به گل برود. من هم دوست دارم هت‌تریک کنم، اما یک وقت‌هایی نمی‌گیرد. توپِ اول از نظر من زمین خشک بود. وقتی زدم توپ ایستاد، اما در نیمه دوم زمین خیس شد و توپ‌ راحت حرکت کرد.

مهاجم پرسپولیس در خصوص فرصت سوزی‌های این تیم گفت: چرا از این زاویه نگاه می‌کنید؟ از این زاویه نگاه کنید که خیلی موقعیت ایجاد می‌کنیم. بسکتبال نیست که همه توپ‌ها به گل برود و ما خیلی خوب موقعیت ایجاد می‌کنیم.

آل‌کثیر در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی گفت: موظف هستیم تلاش کنیم. اگر خدا بخواهد قهرمان می‌شویم. کاری که باید انجام دهیم تمرین و استراحت کردن است و آن را انجام می‌دهیم و بقیه با خدا است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز