خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های احساسی اوسمار در نشست خبری؛

همواره پرسپولیس را شجاع و جنگنده خواهید دید/ هواداران نیمه دوم از کارشان پشیمان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۵۵

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان گفت: الان همه چیز دست خودمان است و باید برای دو بازی بعد تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر پس از پیروزی 4-3 مقابل استقلال خوزستان توانست صدر نشین شد. این پیروزی در حالی رقم خورد که سرخپوشان در نیمه اول سه گل دریافت کردند و در نیمه دوم با 4 گل به بازی بازگشتند. 

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان گفت: بازی امروز در تاریخ لیگ برتر به یادگار خواهد ماند، کم اتفاق می‌افتد که یک دیدار را سه بر صفر عقب باشید و در نهایت با برتری چهار بر سه رقابت خود را پایان دهید و ممکن است سالی یکبار این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: می‌دانستیم که آن‌ها توپ‌های مستقیم ارسال می‌کنند و همین اتفاق هم رخ داد. معمولا توپ‌های اول را می‌زدند و توپ‌های دوم را صاحب می‌شدند.

سرمربی پرسپولیس در مورد شکست سه گله این تیم در نیمه نخست بیان کرد: با این نتیجه به رختکن رفتیم و تصمیم گرفتیم یک تیم باشیم و به بازی برگردیم. شاید قول برد ندهم اما همواره پرسپولیس را شجاع و جنگنده خواهید دید.

وی در ادامه به قوانین لیگ برتر اعتراض کرد و گفت: اگر قصد داریم کیفیت لیگ برتر فوتبال ایران بیشتر باشد باید به تیم‌های کشورهای اطراف نیز نگاه کنیم. تیم‌های کشورهای حاشیه ایران با ۲۷ بازیکن بزرگسال که حدود ۱۰ نفر آن‌ها خارجی هستند، بسته می‌شوند در حالی که ما در فوتبال ایران با ۱۹ بازیکن بزرگسال تیم می‌بندیم. اگر قصد داریم شاهد لیگ بهتری باشیم باید در برخی قوانین تجدیدنظر کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد برنامه اش برای دو دیدار باقی مانده و کسب عنوان قهرمانی گفت: ما همه بازی ها را ببریم. این را هفته های قبل هم گفته بودم. ما باید می بردیم و منتظر از دست دادن امتیاز حریف بودیم. الان همه چیز دست خودمان است و باید برای دو بازی بعد تلاش کنیم.

وی در مورد نقش تماشاگران در بازی برگشت بیان کرد: در نیمه اول تماشاگران بطری پرتاب کردند که در نیمه دوم از کارشان پشیمان شدند. ممکن است که یک بازی با استراتژی مربی همراه نباشد اما وقتی حمایت هواداران باشد شرایط تغییر می کند.

وی افزود: با انرژِی که هواداران به بازیکنان دادند توانستیم به بازی برگردیم و گل های خورده را جبران کنیم. در چنین باز‌ی‌هایی سخت است که بشود از سد تدافعی تیم عبور کنیم. یک ضرب المثل آرژانتینی می گوید که جایی که نمی توانی با پاهایت بروی، قلبت شما را به آنجا می رساند.

او در مورد سبک بازی تیمش در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم بازیکنانی را به میدان فرستادیم که با توپ بهتر حمله می کردند. دانیال و عبدالکریم هم از چپ و راست بیشتر حمله کردند و توانستیم به بازی برگردیم.

وی در مورد شعارهای هواداران و ناراحتی آنها گفت: به هواداران حق می دهم. ما هم داخل زمین ناراحت بودیم. آن‌ها به خاطر این که کاری از دست شان برنمی آید فقط ناراحتی شان را نشان می دهند. اما در داخل زمین تلاش کردیم که نتیجه را تغییر دهیم. در رختکن باید هم روحی بازیکنان را آماده می کردیم و هم باید تاکتیک را عوض می کردیم که خدا را شکر توانستیم بازی لذتبخشی را پشت سر گذاشتیم.

اوسمار در مورد مصدومیت بیرانوند گفت: شاید زمانی که تیم سه گل می خورد از این مسائل مطرح می شود اما چند روز قبل در دیدار برابر هوادار علیرضا بیرانوند بازی را برای ما درآورد. بیرانوند همیشه آماده است و به تیم کمک می کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز