خبرگزاری کار ایران

حسینی: نفهمیدیم چرا باز هم تیم ما را 9 نفره کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۴۹

مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی با گل گهر از نحوه قضاوت داور گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی پس از پیروزی تیمش مقابل گل گهر در هفته بیست و هشتم گفت: همانطور که پیش‌بینی کرده بودم، بازی خوبی از کار درآمد. ما نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و یک گل تاکتیکی خیلی قشنگ زدیم. در ادامه حریف خطاهای متعددی دور و بر هیجده قدم ما گرفت. از ایستگاهی‌هایشان به یک گل رسیدند. با تبحری که در انتقال و ضدحملات داشتند یکی دو موقعیت خوب گیرشان آمد. تیم ما هم فوتبال خوبی بازی می‌کرد. در نیمه اول یکی دو موقعیت در ضدحمله دادیم اما نیمه دوم کامل در اختیار تیم ما بود. خیلی روان و خوب بازیکنان ما بازی می‌کردند. در نتیجه به گل دوم رسیدیم.

وی افزود: در صحنه‌ای، نمی‌دانم چرا داور دو بازیکن ما و گل گهر را اخراج کرد. دلیلش را ما نفهمیدیم. وقتی شما راحت بازیکن تیم‌ها را اخراج می‌کنید، یعنی دارید بازی را خراب می‌کنید. تا قبل از آن تیم‌ها خیلی خوب و جوانمردانه فوتبال بازی می‌کردند و همه از این فوتبال لذت می‌بردند. بعد از این اخراج‌ها به نظرم بازی از دست داور در رفت.

حسینی افزود: باز دوباره روی حرکتی که باز نفهمیدیم چه اتفاقی افتاد، تیم ما را ۹ نفره کرد. در ادامه هم یک پنالتی گرفت که چیز عجیب و غریبی بود. آقای داور روز خوبی نداشتند. ما هم دنبال اعتراض کردن نیستیم اما آنچه مشهود بود روز خوبی را نداشتند. دلیلش چه بود را نمی‌دانم اما امیدوارم چنین روزهایی را در ادامه داوری‌شان نداشته باشند.

او عنوان کرد: بچه‌های ما واقعا زحمت کشیدند و مقابل یک تیم خوب، یک فوتبال جوانمردانه و خوب به نمایش گذاشتند. گل‌های خیلی زیبایی زدیم. جا دارد به تک تک‌شان تبریک بگویم.

سرمربی آلومینیم اراک بیان کرد: ۶-۷ روز را در خود استان کرمان مانده بودیم و بچه‌ها دور از خانواده سعی کردند تمرکز خوبی را روی این بازی داشته باشند و مزد زحمات خود را هم گرفتند و این برد شایستگی این بازیکنان باغیرت و فنی را به فوتبال ما ثابت کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز