خبرگزاری کار ایران

لیگ ملت‌های والیبال؛

تمام حالت‌های امتیاز گیری تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۱۴۹

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ ملت‌ها به مصاف ایتالیا می‌رود و در صورت پیروزی سه بر هیچ، 16.87 امتیاز کسب خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت صفر بامداد روز شنبه پنجم خردادماه در دومین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2024 به مصاف به مصاف ایتالیا می‌رود؛ تیمی که یکی از حریفان قدرتمند کشورمان در راه کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود.

از آن‌جایی که لیگ‌ ملت‌های والیبال برای تیم میل کشورمان آخرین سکو برای کسب سهمیه المپیک است، این دیدار یکی از مهم‌ترین  و سخت ترین تقابل‌های تیم ملی به شمار می‌رود.

تیم ملی والیبال هم اکنون با 202.81 امتیاز در رده پانزدهم رنکینگ جهانی قرار دارد. تیم ملی ایتالیا نیز در حال حاضر با 347.58 امتیاز در رتبه سوم رنکینگ جهانی  قرار دارد و با توجه به اختلاف فراوانی که با دیگر تیم‌های راه نیافته به المپیک دارند، به راحتی می‌توانند جواز حضور در المپیک را کسب نمایند.

در صورت پیروزی 3-0 تیم ملی ایران، 16.87 امتیاز در رده بندی جهانی کسب خواهیم کرد و ایتالیا نیز به همین میزان امتیاز از دست خواهد داد. در صورت بردر سه بر یک 14.37 امتیاز به سبد امتیازهای ایران اضافه خواهد شد و در صورت برد سه بر دو نیز 11.87 امتیاز به تیم ملی کشورمان تعلق خواهد گرفت.

در سوی مقابل در صورت شکست سه بر هیچ تیم ملی والیبال کشورمان، 3.13 امتیاز در رنکینگ جهانی از امتیازات ما کم خواهد شد. در صورت باخت سه بر یک ایران نیز 0.63 امتیاز از دست می‌رود و در صورت باخت سه بر دو نیز 0.01 امتیاز از تیم ملی والیبال کسر خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران و ایتالیا در تمامی رقابت‌ها تا کنون 24 بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که 16 بار ایتالیا پیروز شده و 8 برد نیز سهم تیم ملی ایران بوده است.

همچنین در 4 بازی اخیر دو تیم، تیم ملی کشورمان فقط موفق به پیروزی در دو سِت شده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز