خبرگزاری کار ایران

ماجرای درگیری نکونام و علی خسروی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۱۱۲

علی خسروی عضو کمیته داوران می‌گوید من را تهدید کرده بودند که در مراسم تشییع مرحوم خوشخوان به قتل می‌رسانند.

به گزارش ایلنا، سوم دی 1402 پس از بازی استقلال و گل گهر در چارچوب هفته چهاردهم که با نتیجه ۱_۱ مساوی شد، جواد نکونام در نشست خبری بعد از این بازی به گلی که گل گهر به ثمر رسانده بوده، اعتراض داشت و گفت: غیر از کارشناسان شیتیل‌بگیر که تکلیفشان مشخص است، سایر کارشناسان داوری می‌توانند در مورد صحنه های این بازی نظر بدهند.

بعد از این صحبت‌ها علی خسروی عضو کمیته داوران در مصاحبه ای صحبت‌های جنجالی در اعتراض به حرف‌های نکونام مطرح کرد. او در بخشی از صحبت‌هایش گفت:

«این‌ها خودشان شیتیل‌بده بودند؛ آدم فرستادند که به ما شیتیل بدهند ما آن‌ها را بیرون انداختیم. در همین لیگ امسال بارها به ما پیشنهاد رشوه دادند اما به خاطر انسانیت و نجابت‌مان قبول نکردیم. آن‌ها حتی به مسئولان گفتند با ما همکاری کنید؛ فکر نکنید هر چیز که دلتان می‌خواهد می‌توانید بگویید!

آقای سرمربی اگر تو شرف داری چرا در واتساپ به من زنگ می‌زنی؟ شهامت ندارید. چرا به واسطه‌هایتان می‌گویید در کافی‌شاپ قرار بگذارند؟ اگر ما شیتیل بگیر هستیم چرا اسم نمی‌برند؟ افرادی که چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کنند، خودشان شیتیل‌بده هستند.»

حالا خسروی شب گذشته در صفحه شخصی خود ادعا کرد که پس از آن صحبت‌ها تهدید به قتل شده و به خانواده‌اش بی‌احترامی کرده‌اند.

او امروز در مراسم تشییع مرحوم حسین خوشخوان حضور یافت و درباره این اتفاقات گفت: «در فضای مجازی من را تهدید کردند که در مراسم تشییع حسین خوشخوان من را می‌کشند به خاطر این که من ثابت کردم داوران ما شیتیل بگیر نیستند. ما شیتیل‌بگیر نیستیم. شیتیل را آنها خواستند به ما بدهند ما نگرفتیم و آنها را از دفتر بیرون انداختیم و همه می‌دانند که چه کسانی هستند.

داوران ما در فوتبال از همه پاک تر هستند، از همه کمتر می گیرند و از همه بیشتر زحمت می کشند. به هر کسی شیتیل دادید عنوان کنید. در قانون جزا اول راشی (رشوه دهنده) را می گیرند بعد رشوه گیر را. این قدر به طرفداران خود نگویید به ما فحش بدهند من زیاد فحش خوردم، ۹۰ هزار تا فحش خوردم و هیچ چیزی عایدم نشد. تهدید کرده بودند که در این مراسم من را می کشند منتظر بودم، حتی بادیگارد هم ندارم هر کسی می خواهد من را بکشد بسم الله. منتطر هستم تا ببینم چه کسی می آید تا من را بکشد.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز