خبرگزاری کار ایران

بزرگ: هر چهار تیمی که در نیمه نهایی حضور دارند، به یک اندازه شانس قهرمان شدن دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۸۴۵

شروین بزرگ مهاجم تیم آلومینیوم اراک گفت: در هفته‌های پایانی به دنبال ارتقای جایگاهمان در جدول هستیم و به رتبه ششم چشم داریم.

به گزارش ایلنا، شروین بزرگ مهاجم آلومینیوم اراک که در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم پیوست، در بازی‌های اخیر ایرالکو عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشته است؛  او با دو گلی که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، مسیر نیمه نهایی را برای این تیم هموار کرد. مهاجم آلومینیوم برای مسابقه نیمه نهایی نیز انگیزه‌های زیادی برای گلزنی و کسب پیروزی با تیمش دارد. 

مهاجم آلومینیوم درباره بازی‌های این تیم تا پایان لیگ و ارتقای جایگاه‌شان در جدول گفت: هدف گذاری تیم از ابتدا این بوده که لیگ را با رتبه تک رقمی به اتمام برسانیم و تلاش می‌کنیم تا رتبه‌کنونی خودمان را ارتقا بدهیم؛ ما به رتبه ششم جدول چشم داریم و می‌خواهیم که رتبه تک رقمی خوبی را کسب کنیم. اگر مشکلات داوری از ابتدای فصل گریبان‌گیر تیم ما نبود، الان می‌توانستیم برای رتبه‌های بالاتری بجنگیم. 

بزرگ در مورد تقابل سخت تیمش در یک چهارم با چادرملو اظهار داشت: از ابتدا می‌دانستیم که بازی سخت و فشرده‌ای در انتظار ماست و با حریف خوب و سختکوشی به نام چادرملو روبرو هستیم؛ آن‌ها جزو مدعیان صعود به لیگ برتر هستند و مشخص بود که در زمین خودشان و با حضور هواداران‌شان کار را برای ما سخت می‌کنند. به هر حال بازی پایاپای دنبال شد و خداراشکر توانستیم لحظات پایانی به گل برسیم و به مرحله صعود کنیم و کار به پنالتی نکشید. 

وی درباره بازی آلومینیوم با مس رفسنجان در نیمه نهایی جام حذفی افزود: بازی سختی خواهد بود. هر چهار تیمی که در نیمه نهایی حضور دارند، به یک اندازه شانس قهرمان شدن دارند؛ ما در لیگ با همه این تیم‌ها بازی کردیم و شرایط خودمان را بهتر می‌دانیم. امیدوارم دیدار ما با مس در نیمه نهایی بازی خوبی از آب در بیاید و در نهایت تیمی که حقش است، به فینال صعود کند.

او با اشاره به کسب سهمیه آسیا توسط قهرمان جام حذفی گفت: ما دو‌ هدف داریم که یکی قهرمانی در جام حذفی است و دیگری اتمام لیگ برتر با رتبه تک رقمی است که تلاش می‌کنیم به هر دو هدف برسیم و تمام تمرکزمان نیز روی همین موضوع است. 

وی افزود: می‌خواهیم کاری که دو سال پیش نیمه تمام مانده بود را امسال تمام کنیم؛ تلاش می‌کنیم قهرمانی جام حذفی را به دست آوریم تا مردم اراک را خوشحال کنیم و سهمیه حضور در آسیا را نیز کسب نماییم.‌

بزرگ در مورد آینده‌اش توضیح داد: قراردادم با تیم آلومینیوم یک ساله است و صحبتی برای تمدید مطرح نشده؛ در این برهه تمرکز من روی بازی‌های باقی مانده در جام حذفی و لیگ برتر است که لیگ را خوب تمام کنیم و در جام حذفی نیز موفق شویم و سپس درباره آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز