خبرگزاری کار ایران

پیش بازی فینال لیگ اروپا

آتالانتا به دنبال اولین قهرمانی/ آلونسو رویای سه گانه در سر دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۶۴۲

در جریان رقابت‌های لیگ اروپا، تیم آتالانتا و بایر لورکوزن در فینال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، دو تیم بایر لورکوزن و آتالانتا از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه آویوا در چارچوب فینال لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. ایستوان کوواتس رومانیایی داور این بازی است.

بایرلورکوزن قهرمان بوندسلیگا امشب در حالی  در فینال لیگ اروپا به مصاف آتالانتا می‌رود که قدم ماقبل آخر را به سوی سه گانه برمی‌دارد. ژابی آلونسو که در آستانه یک تاریخ سازی بزرگ برای لورکوزن قرار دارد،  با پیروزی در فینال اروپا در دوبلین و سپس فینال جام حذفی آلمان در برابر کایزرسلاترن دسته دومی، هر سه جام ممکن را بدون حتی یک شکست به دست خواهد آورد.

آتالانتا که برای اولین بار حضور در یک فینال اروپایی را تجربه می‌کند، از سال 1963 تاکنون جامی  به دست نیاورده و در حال حاضر این شانس را دارد تا به این انتظار طولانی در این فصل پایان دهند، آن‌ها هفته گذشته نیز در فینال کوپا ایتالیا از یوونتوس شکست خوردند.

آتالانتا و بایرلورکوزن تنها دو مرتبه به مصاف هم رفته‌اند: مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپای فصل 22-2021. آتالانتا در هر دو بازی رفت و برگشت با نتایج 1-0 و 3-2 لورکوزن را شکست داد.

هر دو تیم تا رسیدن به فینال لیگ اروپا مسیر سختی را پشت سر گذاشتند؛ لورکوزن به ترتیب بر قره باغ، وست هم و آاس رم غلبه کرده و آتالانتا نیز با شکست اسپورتینگ لیسبون، لیورپول و مارسی حالا در فینال به مصاف لورکوزن می‌رود.

سویا با ۷ قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ اروپاست. بایرلورکوزن با یک قهرمانی در سال ۱۹۸۸ (دوران جام یوفا) از تیم‌های جام‌دار این تورنمنت است در حالی که آتالانتا برای اولین بار شانس کسب این جام را دارد.

امیل هولم، سئاد کولاشیناتس و مارتن دی‌رون مصدومان آتالانتا هستند که به این بازی نخواهند رسید. بایرلورکوزن برای فینال لیگ اروپا مصدوم یا محرومی ندارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز