خبرگزاری کار ایران

حسینی: چند موقعیت خوب را از دست دادیم / شاگردانم مردانه جنگیدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۹۳۴

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: می دانستیم مقابل این تیم خوب باید فوتبال بازی کنیم و در دقیقه آخر مسابقه به گل رسیدیم.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل چادرملو اردکان در جام حذفی اظهار داشت: بازی دشواری بود و انتظار چنین مسابقه ای داشتیم ومی دانستیم حریف بازی را جدی می گیرد و قوی بازی می کند. با توجه به هواداران پرشوری که دارند. خیلی با قدرت حریف بازی کرد.

وی افزود: ما هم فوتبال خوبی بازی کردیم و چند موقعیت خوب را از دست دادیم اما روی بحث تاکتیکی خودمان اصرار کردیم و می دانستیم مقابل این تیم خوب باید فوتبال بازی کنیم در دقیقه آخر مسابقه به گل رسیدیم و از زحمات بازیکنان تشکر می کنم با توجه به فشردگی مسابقات که 5 روز 5 روز بازی داریم. آنها مردانه جنگیدند و باید از تک تک آنها تشکر کنیم.

حسینی تصریح کرد: این بازی تمام شد باید فراموش کنیم و اگر می خواهیم زحمات مان به نتیجه برسد یک بازی دیگر داریم و روی 3 بازی باقیمانده لیگ هم تمرکز می کنیم.از هواداران باشگاه آلومینیوم تشکر می کنم و این برد خوب را به آنها تقدیم می کنم.

وی در مورد بازگشت به یزد گفت: سال 88-89 دریزد بودم خوشحالم که به این شهر برگشتم و امیدوارم چادرملو به لیگ برتر صعود کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز