خبرگزاری کار ایران

تراکتور 0 مس رفسنجان 1/ محرم در تبریز به نیمه نهایی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۹۲۳

مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل تراکتور به برتری یک گله رسید و به جمع چهارم تیم برتر جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایلنا، دو تیم تراکتور و‌ مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.

تراکتورکه در مرحله یک هشتم ذوب آهن را در ضربات پنالتی شکست داد و به یک چهارم راه یافت، برای پیروزی پا به زمین گذاشت، این تیم که در لیگ برتر ناکام مانده بود، برای به دست آوردن جام حذفی انگیزه های فراوانی داشت. 

مس رفسنجان نیز در مرحله قبل مقابل پیکان در ضربات پنالتی به پیروزی رسیده بود و محرم نویدکیا روی نیمکت مس به دنبال بهترین عملکرد در جام حذفی و صعود به مراحل بعدی بود.

ترکیب ابتدایی تراکتور: 

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، صفا هادی، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری.

سرمربی: حمید مطهری

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان: 

حامد لک، حسن جعفری، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، منتظرمحمد و سجاد شهباززاده.

سرمربی: محرم نویدکیا

تیم داوری: حسن اکرمی - کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی، علی‌اکبر نوری و هادی علی‌نیافر، ناظر: فریدون اصفهانیان

گزارش بازی:

دو‌ تیم در نیمه اول موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که راهی به دروازه نداشت و نیمه اول 0_0 به اتمام رسید. در اوایل نیمه دوم ضربات مهاجمان مس توسط پور حمیدی مهار شد تا مس در گلزنی ناکام بماند. 

در دقیقه 73 حسین زاده در محوطه جریمه مس سرنگون شد و موفق به گرفتن یک پنالتی شد. رحمان جعفری پشت ضربه پنالتی ایستاد و در عین ناباوری توپ را به بالای دروازه فرستاد تا این پنالتی برای تراکتور هدر برود.

در نهایت نیمه دوم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم برای وقت های اضافه آماده شوند.

در اوایل نیمه اول وقت های اضافه محمد مهدی محبی با یک ضربه محکم و فوق العاده موفق شد دروازه پور حمیدی را باز کند. در ادامه تلاش بازیکنان تراکتور برای زدن گل مساوی نتیجه‌ای نداشت تا مس رفسنجان نیز مانند آلومینیوم در وقت های اضافه موفق به صعود شود.

تراکتور که از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت، حالا تنها شانس آسیایی شدنش در لیگ برتر به دست آوردن جایگاه سوم در لیگ برتر است.

 مس رفسنجان نیز با حذف تراکتور و استقلال اکنون در جمع چهار تیم نیمه نهایی قرار گرفته و حریف سرسختی برای رقبایش در این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز