خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی جام حذفی

آلومینیوم اراک 1چادرملو 0/ پیروزی دراماتیک ایرالکو و صعود به نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۹۱۴

آلومینیوم اراک در نیمه دوم وقت های اضافه موفق به گلزنی و پیروزی برابر چادرملو شد.

به گزارش ایلنا، دو تیم چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 18:15 در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم رفتند.

چادرملو که در کورس قهرمانی لیگ آزادگان قرار دارد، این روزها رقابت جدی‌تری را با خیبر خرم آباد و فجر سپاسی برای صعود به لیگ برتر پشت سر میگذارد اما چادرملو که تنها تیم لیگ یکی این مرحله محسوب می‌شود، جام حذفی را هم نیز جدی گرفته بود.

آلومینیوم در مرحله یک هشتم با ارائه یک بازی جذاب و هیجان موفق شد قهرمان فصل گذشته جام حذفی را از سر راه بردارد و این مرحله با حریف آسان‌تری تقابل داشته باشد. شاگردان مجتبی حسینی نیز به دنبال صعود به مرحله بعدی و ادامه ماجراجویی‌هایشان در  این رقابت بودند. 

ترکیب ابتدایی چادرملو: 

امیرحسین آسیابان‌پور، اتابک زارعی، محمد بختیاری، سیدمحمدرضا حسینی، محمدابراهیم رضازاده، رضا دهقان، علی رستمی، امیرحسین خدامرادی، محمد بلبلی، مصطفی ناصری و سجاد آقایی 

سرمربی: سعید اخباری

ترکیب ابتدایی آلومینیوم اراک: 

احمد گوهری، احسان قهاری، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی، شروین بزرگ

سرمربی: مجتبی حسینی

تیم داوری: ایمان کهیش/ کمک‌ها: محسن سلطانی و محمد هاشمی نسب/ داور چهارم: مسعود حقیقی

گزارش بازی: همانطور که انتظار می‌رفت بازی با چند حمله بی جان از سوی آلومینیوم روی دروازه چادرملو شروع شد. در ادامه چادرملو نیز سعی کرد به دروازه ایرالکو نزدیک شود و دو تیم حملاتی انجام دادند که هیچ کدام ثمری نداشت و شاهد موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها نبودیم.  نهایتا دو تیم نیمه اول، با نتیجه 0_0 مساوی به رختکن رفتند. 

در نیمه دوم در حالی که باران شدیدی در حال باریدن بود، هواداران حاضر در استادیوم همچنان مشغول تشویق تیم‌هایشان بودند.  دو تیم در این نیمه محتاطانه به بازی ادامه دادند و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. اما در دقایق پایانی مهار فوق العاده دروازه بان چادرملو، این تیم را در بازی نگه داشت تا نیمه دوم نیز به اتمام برسد و کار به وقت‌های اضافه بکشد.

در  نیمه دوم وقت های اضافه ضربه ارسال شده روی‌ سر لیموچی به رضا جبیره رسید که این توپ را وارد دروازه چادرملو کرد و زمینه ساز یک پیروزی دراماتیک در دقایق پایانی برای تیمش شد.

چادرملو اردکان در مرحله یک چهارم از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت تا همه تیم های حاضر در نیمه نهایی لیگ برتری باشند، آلومینیوم اراک نیز مثل دو فصل گذشته موفق شد به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز