خبرگزاری کار ایران

حامدی‌فر مقابل نساجی محروم است؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۰۵

اگر تأیید شود که حامدی‌فر برای بازی در ترکیب استقلال مقابل نساجی مشکلی ندارد، نکونام به استفاده دوباره از این بازیکن در پست غیر تخصصی فکر خواهد کرد و بعید نیست اگر مدافعان اصلی به ترکیب نرسند، او از این بازیکن در پست دفاع بهره بگیرد.

به گزارش ایلنا، امید حامدی‌فر محروم است یا می‌تواند استقلال را در بازی بعد همراهی کند؟ بازیکن استقلال در بازی با فولاد از داور کارت زرد گرفت تا شائبه احتمال محرومیتش در بازی بعد مطرح شود. به این سؤال پاسخ شفاف داده نشده اما شاید چندان هم اهمیتی نداشته باشد و آنچه پر اهمیت است اینکه حامدی‌فر در یک پست کاملاً غیرتخصصی چنان درخشیده که سرمربی استقلال را وسوسه کرده تا در صورت نداشتن مدافعان تخصصی در بازی بعد مقابل نساجی از این بازیکن در پست دفاع بهره بگیرد.

اگر تأیید شود که حامدی‌فر برای بازی در ترکیب استقلال مقابل نساجی مشکلی ندارد، نکونام به استفاده دوباره از این بازیکن در پست غیر تخصصی فکر خواهد کرد و بعید نیست اگر مدافعان اصلی به ترکیب نرسند، او از این بازیکن در پست دفاع بهره بگیرد. حامدی‌فر در طول ۹۰ دقیقه‌ بازی مقابل فولاد که در پست دفاع به میدان رفت و برای نخستین بار در این پست تست شد، عملکردی تحسین‌برانگیز داشت.

حتی می‌شود از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این میدان یاد کرد. او بعد از جلالی که خالق پاس گل تیمش بود، می‌تواند نفر دوم لیست برترین‌های تیمش قرار بگیرد اما حتی اگر حامدی‌فر در این رتبه هم نباشد، او در بازی با فولاد خوزستان نشان داد از ظرفیت‌‌های کافی برای بازی در پستی که تا کنون در ترکیب استقلال در آن بازی نکرده، برخوردار است و می‌تواند بار مسئولیت سنگین‌تری را در استقلال به دوش بکشد.

اینکه حامدی‌فر نشان داد علاوه بر بازی در پست هافبک دفاعی قابلیت بازی در پست دفاع را دارد برای سرمربی استقلال بسیار اطمینان‌بخش است. در واقع استقلال در بازی با فولاد خوزستان یک مدافع جدید به فوتبال ایران معرفی کرد تا از این پس او را به مانند چشمی با قابلیت بازی در دو پست هافبک دفاعی و خط دفاع بشناسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز