خبرگزاری کار ایران

۱۰ بازیکن جوان داشتیم که پول زیادی نگرفتند

مورایس: من کارم را به صورت حرفه‌ای انجام می دهم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۹۸۶

سرمربی سپاهان می‌گوید تماشاگران امروز جو به خصوصی در ورزشگاه آزادی ایجاد کردند.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: بازی خوبی برای تماشاگران در این استادیوم بود و هواداران جو به خصوصی را به وجود آوردند. فقط استقلال از این بازی سود برد. در مورد بازیکنان باید بگویم که بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند. پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و اصلا متعادل نیست که بخواهیم پرسپولیس را در خانه خودش شکست دهیم.

او افزود: بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که می‌توانند قهرمان شوند، آرزوی موفقیت می‌کنم.

مورایس در مورد اینکه بازیکنان‌ سپاهان خیلی تماریض می‌کردند، گفت: نیاز ندارم اینجا به این سوال جواب بدهم چون برای فوتبال اینجا حضور دارم. باید بگویم که بازی پر از احساسات بود و از بازیکنان بابت تلاشی که کردند تشکر می‌کنم، بازی درگیرانه‌ای بود و متاسفم چون طوری که من بازی را دیدم شما ندیدید.

«سپاهان برای چهارمین فصل متوالی شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد» مورایس در این خصوص گفت: شما فکر می‌کردید که سپاهان این فصل باید قهرمان می‌شد؟ خود من هم این انتظار را داشتم که قهرمان شویم. شما کدام بازی از سپاهان را دیدید؟ این بازی‌ای که امروز پیش آمد ما تمام توان‌مان را گذاشتیم. همیشه اینطور نیست. خیلی اوقات بوده که بهتر کار کردیم ولی باختیم و بعضی از بازی‌های هم بوده که خوب نبودیم ولی برنده شدیم. بازی امروز اتفاقات زیادی داشت و کیفیت تیم حریف و داوری وجود داشت اما همیشه قرار نیست همه چیز به نفع ما باشد. اگر قرار بود قهرمان شویم باید با ۱۰ امتیاز قهرمان می‌شدیم. الان سپاهان ۱۰ سال است که قهرمان نشده است. بله ما ستاره زیادی داریم، محمد حسین نژاد را کسی نمی‌شناخت، عباس حبیبی را کسی نمی‌شناسد، همینطور اعرابی و هادی محمدی که امروز ستاره بود ولی در تیم ملی نیست. سیاوش یزدانی ستاره است، شهریار مغانلو ستاره و یکی از بهترین‌های لیگ است و بعضی اوقات هم چون گل نمی‌زند انتقاد از او زیاد است اما ما یک بازیکن در تیم ملی داریم. ما ستاره خیلی زیاد داریم. رامین رضاییان وقتی اینجا آمدم ستاره بود اما قبلش حتی پرسپولیس او را نمی‌خواست ولی خوشحالم که این همه ستاره داریم اما برای ستاره شدن این‌ها کافی نیست. ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شویم.

«آخر فصل درمورد آینده تصمیم می‌گیرید؟» مورایس در این مورد گفت: من هوادار سپاهان نیستم، من مربی هستم. من کارم را به صورت حرفه‌ای انجام می دهم.

«داشتن این همه ستاره و هماهنگ کردن آن‌ها سخت نبود؟» سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال گفت: می‌دانید چرا بازیکنان ما گرانقیمت هستند؟ در لیست ۲۳ نفره ۱۰ بازیکن جوان داشتیم که پول زیادی نگرفتند. نیما میرزازاد که در ۵ بازی آخر بازی کرده کمترین حقوق را دارد. درمورد پرسپولیس، تراکتور و یا گل گهر نمی‌خواهم حرف بزنم، از نظر روحی خسته شدم و فقط عدالت می خواهم اما شما درمورد باشگاه سپاهان حرف می‌زنید. چهار امتیاز از ما گرفتید، ذهن بازیکنان را نابود کردید ولی فقط به فکر سپاهان هستید. آیا به قدری که در مورد سپاهان می‌پرسید از باشگاه‌های دیگر هم می‌پرسید؟ آیا از مربی پرسپولیس هم درمورد آینده سوال کرده‌اید؟ این چیزها مهم نیست. چیزی که مهم است پیشرفت فوتبال ایران است و باید در مورد این صحبت کرد. من باید از بازیکنان زیر ۲۱ سال استفاده کنم اما محدودیت دارم چرا در مورد این چیزها نمی‌رسید؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز