خبرگزاری کار ایران

پیش بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

سرنوشت قهرمانی و سقوط در این بازی مشخص می‌شود

کد خبر : ۱۴۷۰۲۵۹

صنعت نفت در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بازی پرسپولیس و نفت یکی از مهم‌ترین رقابت‌های این هفته به شمار می‌رود که نتیجه این مسابقه برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است؛ یکی در کورس قهرمانی با استقلال است و دیگری برای فرار از سقوط در قعر جدول به سه امتیاز خانگی این بازی احتیاج دارد.

پرسپولیس که تنها یک امتیاز با صدر فاصله دارد، بازی گذشته خود را مقابل ملوان با یک برد اقتصادی پیروز شد و در این بازی نیز حساب ویژه ای روی سه امتیاز مقابل نفت ته جدولی باز کرده است.

نفتی‌ها نیز پس از نشستن کمالوند روی نیمکت این تیم با جدیت به دنبال کسب امتیازهای باقی‌مانده هستند؛ آن‌ها مقابل سپاهان پیروز شدند اما دربی خوزستان را در هفته پیش به شاگردان پورموسوی واگذار کردند.

شاگردان اوسمار در نیم فصل دوم از 8 بازی در 6 تای آن پیروز شده و فقط یک بار شکست خورده و یک بار نیز مقابل استقلال به تساوی رضایت داده است.

صنعت نفت در نیم فصل دوم اصلا وضعیت خوبی را تجربه نکرده و با 5 شکست، 2 مساوی و فقط یک پیروزی، به این بازی برسد.

دو تیم تا کنون 29 بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان با 20 برد دست بالاتر را در آمارهای تقابل دو تیم دارند و فقط 4 بار شکست خورده اند، 5 بار نیز دو تیم به تساوی رضایت داده‌اند. این در حالی است که در فصل بیست و یکم این تیم با سرمربیگری علی منصوریان، پرسپولیس را 2-0 ببرد و آن‌ها از کورس قهرمانی خارج کند تا در آن فصل استقلال جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

این بازی فردا (پنج‌شنبه) در استادیوم تختی آبادان از ساعت 19 برگزار خواهد شد.

تیم داوری: علی اصغر مومنی، محمد عطایی و دانیال باشنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز