خبرگزاری کار ایران

اسبقیان: وزارت ورزش دنبال تیم‌داری نیست

تاریخ واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۲۵۲

معاون وزیر ورزش می‌گوید در دوره کیومرث هاشمی واگذاری سرخابی‌ها صورت می‌گیرد و عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون در جمع خبرنگاران حضور یافت و صحبت هایی در خصوص واگذاری سرخابی‌ها و بازسازی ورزشگاه آزادی انجام داد.

معاون وزیر ورزش درباره آخرین وضعیت مالکیت استقلال و پرسپولیس گفت: واگذاری این دو باشگاه در دست سازمان خصوصی‌سازی است و آنها به طور جدی دنبال می‌کنند. سوم اردیبهشت ماه به عنوان روز واگذاری مشخص و تعیین شده است. یکی از آرزوهای دیرینه هواداران این بود که تکلیف آنها مشخص شود. در دولت‌های قبلی اتفاق خاصی نیفتاد، اما در دوره‌ای که هاشمی حضور دارد، به طور جدی پیگیری کرد و حتی شخص رئیس جمهور به موضوع ورود کرد. به هر حال روز سوم اردیبهشت مشخص شده و قطعا پیگیری می‌شود و مشخص خاصی هم نیست.

اسبقیان درباره واگذاری این دو باشگاه به برخی بانک‌ها و سایر نهاد اظهار داشت: اینها صحبت‌هایی است که در فضای مجازی صورت می‌گیرد، ولی تا روز واگذاری که سوم اردیبهشت است، آنجا مشخص می‌شود که کدام تیم به کدام مجموعه واگذار خواهد شد.

وی درباره آخرین شرایط بازسازی استادیوم آزادی بیان کرد: آن چیزی که برای مجوز حرفه‌ای مورد نیاز است، صورت می‌گیرد. شخص هاشمی پیگیری‌های جدی می‌کند و امیدوارم ان‌شاءالله به صورت کار انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش کرسی در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس خواهد داشت یا نه، توضییح داد: اجازه بدهید که اول واگذاری انجام شود. هاشمی هم بارها گفته که وزارت ورزش دنبال تیمداری و باشگاه‌داری نیست، مخصوصاً در این دوره. شما امروز مجمع را مشاهده کردید. من در رای‌گیری شرکت نکردم و خواستم انتخابات و سرنوشت فدراسیون توسط باشگاه‌ها و ورزشکاران مشخص شود. ما دنبال اینکه هیئت مدیره داشته باشیم و به مسائل ورود و دخالت کنیم، نیستیم. ما به عنوان وزارت ورزش، ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر ورزش به این موضوع اعتقاد دارد و می‌گوید که مسائل ورزشی را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

معاون وزیر ورزش درباره آخرین وضعیت ساخت ورزشگاه جدید در تهران عنوان کرد: این موضوع دنبال می‌شود و ان‌شاءالله به موقع مشخص می‌شود و شروع عملیات آن را اعلام خواهیم کرد.

اسبقیان در پایان اعلام کرد: مبلغ 1200 میلیارد برای بازسازی ورزشگاه آزادی گذاشته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز