خبرگزاری کار ایران

نوروزیان به فینال رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۵۲۳

پوریا نوروزیان در تفنگ بادی رقابت‌های جهانی و کسب سهمیه المپیک در رده ششم قرار گرفت و به فینال این ماده راه یافت.

به گزارش ایلنا، در چهارمین روز مسابقات جهانی تیراندازی و توزیع سهمیه المپیک، تیراندازان در مرحله مقدماتی تپانچه بادی مردان در خط آتش ایستادند. در پایان پوریا نوروزیان با رکورد ۶۳۰.۳ در رده ششم ایستاد و به فینال رسید. در رقابت فینال دو سهمیه المپیک توزیع می‌شود. ایران در این‌ ماده سهمیه المپیک پاریس را کسب نکرده است.

همچنین در این ماده امیرمحمد نکونام با رکورد ۶۲۸.۶ در رده هجدهم و مهیار صداقت با رکورد ۶۲۴.۶ در رده پنجاه‌وپنجم ایستاده و از صعود به فینال بازماندند.

مرحله فینال این ماده از ساعت ۱۶ سه‌شنبه آغاز خواهد شد.

همچنین در این روز مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر زنان انجام شد که هانیه رستمیان با رکورد ۲۹۲.۱۲ در رده پنجم قرار گرفت. زینب طوماری با رکورد ۲۹۰.۸ در رده دهم و گلنوش سبقت‌اللهی با رکورد ۲۸۶.۹ در رده سی‌ودوم ایستادند. مرحله سرعت این ماده سه‌شنبه انجام می‌شود.

در ادامه مسابقات امروز (دوشنبه) ماده تفنگ بادی زنان انجام می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع می‌شود. تاکنون نمایندگان ایران در تپانچه مردان و زنان نتوانستند سهمیه المپیک را به دست بیاورند.

ایران در این مسابقات ۱۵ نماینده دارد. نمایندگان ایران تاکنون در تفنگ بادی مردان، تپانچه بادی مردان و زنان از رسیدن به فینال بازمانده‌اند. همچنین تیم‌های میکس بادی تفنگ و تپانچه نیز به فینال نرسیدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز