خبرگزاری کار ایران

تاج: شاید تلخ‌ترین اتفاق فوتبالی سال گذشته بازی با قطر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۸۸۳

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد بدترین اتفاق سال گذشته شکست تیم ملی ایران مقابل قطر بود که هنوز بابتش ناراحت هستم.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج درباره اینکه چه اتفاقات تلخی در سال گذشته برای فوتبال افتاد، یادآور شد: فوتبال همیشه پر از اتفاق است و شاید تلخ‌ترین آن که هنوز بابتش ناراحتم، بازی با قطر است. قهرمانی آسیا دستمان بود که افتاد. ژاپن را خوب بردیم و کسی نگفت روی اتفاق برنده شدیم.

او مجددا به شکست تیم ملی ایران برابر قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا و مشکل بلیت‌فروشی در این مسابقه اشاره و اظهار کرد: بازی با قطر از یادم نمی‌رود. همه بازی‌ها را بردیم و مساوی هم نکردیم و به قطر رسیدیم. در تورنمنت کافا تیم‌هایی که شرکت کرده بودند در جام ملت‌های آسیا بالا آمدند.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: با وجود اینکه بلیت‌ها در قسمت‌های مختلف پخش شده بود، ولی باز هم ایرانی‌ها سنگ تمام گذاشتند و به ورزشگاه آمدند. البته بازی‌ها در قطر بود و ای‌اف‌سی هم کاری نمی‌توانست انجام دهد. شاید به لحاظ تعداد بیشتر بودیم ولی تماشاگران ایرانی پراکنده بودند.

تاج عنوان کرد: ما نفهمیدیم چطور بلیت‌ها را فروختند، ولی 7 درصد داده شده در اختیار ما بود. خیلی از ایرانی‌ها بلیت را خریده بودند و در ورزشگاه برای بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز