خبرگزاری کار ایران

نامه فلسطین به فیفا برای تحریم اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۵۵

فدراسیون فوتبال فلسطین با ارسال نامه‌ای به فیفا خواهان تحریم اسرائیل در کنگره آتی این سازمان شد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون فوتبال فلسطین با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواستار قرار گرفتن موضوع تحریم‌های احتمالی علیه اسرائیل در دستور کار کنگره آینده این سازمان شد.

هفتاد‌و‌چهارمین کنگره فیفا از 13 تا 17 می (24 تا 27 اردیبهشت) برگزار می‌شود.

طرف فلسطینی از فیفا می‌خواهد که سه پیشنهاد به شرح زیر را به دستور کار کنگره اضافه کند:

1. اتخاذ تحریم‌های مناسب علیه تیم‌های اسرائیلی در سطوح ملی و باشگاهی با اثرگذاری فوری در رابطه با نقض قوانین ناشی از اقدامات اسرائیل در فلسطین؛ به ویژه در نوار غزه.

2. فوراً به نقض قوانین فیفا توسط اتحادیه فوتبال اسرائیل (IFA) - در گنجاندن تیم‌های مستقر در قلمرو فدراسیونی دیگر (فلسطین) در لیگ خود - واکنش نشان دهید.

3. به شکست مکرر IFA در اقدام علیه تبعیض و نژادپرستی رسیدگی کنید.

علاوه بر این خاطرنشان می‌کند که در نتیجه اقدامات نظامیان اسرائیلی، تمام زیرساخت‌های فوتبال در نوار غزه یا تخریب شده یا آسیب جدی دیده است؛ از جمله ورزشگاه تاریخی الیرموک که به اردوگاه تبدیل شده است.

پیش از این 12 کشور خاورمیانه از جمله ایران از فیفا خواسته بودند تا تمامی تیم‌های اسرائیلی را به دلیل عملیات در نوار غزه از مسابقات بین‌المللی حذف کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز