خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه نساجی به حادثه خطرناک برای تیم جوانان نساجی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۳۳۰

باشگاه نساجی از فدراسیون و کمیته های انضباطی خواستار رسیدگی به اتفاقات پیش آمده برای تیم جوانان این تیم شد.

به گزارش ایلنا، هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر جوانان ایران در شیراز بین دو تیم ایمان سبز شیراز و نساجی مازندران برگزار شد که در پایان تنش های عجیبی در بر داشت.
درحالی که دیدار دوتیم تا لحظاتی پایانی بدون گل دنبال می شد، در دقیقه ۱۱۰ داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود شیرازی‌ها اعلام می‌کند و با گل شدن این پنالتی عوامل و بازیکنان تیم نساجی به سمت داور رفته و اعتراض می‌کنند و طبق گفته عوامل باشگاه نساجی، افرادی حاضر در ورزشگاه با اسپری فلفل به سمت بازیکنان نساجی حمله ور می‌شوند.
 
بازیکنان و عوامل نساجی عنوان داشتند: حتی این پایان کار نبود و درون رختکن نساجی هم بازیکنان نساجی مورد اسپری فلفل از سوی عوامل باشگاه شیرازی قرار گرفتند تا تمامی بازیکنان و عوامل نساجی لحظات سختی را در شیراز سپری کنند.

همچنین ایزد سیف‌الله‌پور، قائم مقام باشگاه نساجی  درباره اتفاقات این بازی گفت: این بازی از اهمیت ویژه‌ای برای صدرنشینی و قهرمانی در لیگ برتر جوانان ایران برخوردار بود. پس از گل شدن پنالتی ایمان سبز، بازیکنان حریف خوشحال از پیروزی و بازیکنان ما ناراحت از شکست بودند که اعتراض تیم ما به داور را هم در پی داشت. در همین لحظه فردی با لباس شخصی وارد می‌شود و به صورت مستقیم به صورت بازیکنان نساجی اسپری فلفل می‌زند.

او ادامه داد: اصلا این اجازه را فدراسیون فوتبال و نیروی انتظامی به این فرد داده است که به بازیکنان فوتبال اسپری فلفل بزند؟ این‌ها که اغتشاشگر نبودند که چنین رفتاری با آن‌ها بشود. این آقا به راحتی بازیکنان نساجی را مورد ضرب و شتم قرار داده و اگر اتفاقی برای یکی از بازیکنان می‌افتاد، چه کسی پاسخگوی رفتار این فرد بود؟

همچنین باشگاه نساجی با صدور بیانیه ای نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد. متن بیانیه نساجی به شرح زیر است:

تمامی ارکان باشگاه نساجی مازندران به دستور مدیر عامل محترم از لحظات ابتدایی این اتفاقات، در حال رصد و پیگیری حقوقی و انضباطی این ماجرا هستند. فارغ از این حوادث و خطاها و مقصرین، عملکرد ضعیف مقام‌های اجرایی این بازی، قابل چشم‌پوشی نیست‌. آسیب به جوانان با سلاح غیر قانونی و توسط افرادی بدون صلاحیت حقوقی، جز عدم امنیت، معنی دیگری ندارد.

بنا به دستور مالک باشگاه مهندس حدادیان از این به بعد و تا مشخص شدن جزئیات موضوع، تنبیه خاطیان و اطمینان از امنیت اعضای این تیم، باشگاه نساجی، شرکت در تمامی مسابقات کشوری در رده‌های پایه را به حال تعلیق درمی‌آورد. سیاست و چشم‌انداز باشگاه فرهنگی و ورزشی نساجی مازندران در آکادمی، پیش از تولید فوتبالیست، خلق انسان‌هایی با شرایط اخلاقی و فرهنگی برجسته است. از تمامی بخش‌های انضباطی و اخلاقی مربوط تقاضای رسیدگی و پیگیری فوری را داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز