خبرگزاری کار ایران

رشیدی: حسینی بهترین گلر حال حاضر ایران است/ اوسمار باید مقابل فولاد بیرانوند را تعویض می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۱۷۵

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال و پرسپولیس و دربی امروز صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، منصور رشیدی در خصوص رشیدی دربی پیش رو گفت: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. پیش بینی این بازی کار سختی است. کار استقلال سخت است و البته پرسپولیس هم کار آسانی ندارد. پرسپولیس خیلی بهتر از قبل شده است، ولی متاسفانه استقلال و فراز و نشیب دارد. تیمی مثل استقلال نباید برابر تیم سیزدهم، چهاردهم جدول آنگونه تحت فشار قرار بگیرد. با این بازی که استقلال مقابل استقلال خوزستان انجام داد در دربی کار برایش سخت می‌شود. به قول معروف می‌گویند بهترین دفاع حمله است. مقابل پرسپولیس نباید مثل آن بازی به لاک دفاعی فرو بروند.

وی درباره اشتباهات هفته گذشته گلر‌ها گفت: حسینی در این چند بازی برای استقلال خوب بوده و دیروز فقط یکی دو اشتباه داشت، اما گل‌هایی که دو گلر ملی پوش دیگر یعنی بیرانوند و نیازمند خوردند جای نگرانی دارد. قابل تصور نبود که گلر‌های تیم ملی آنگونه گل بخورند. مربی باید بیرانوند را مقابل فولاد تعویض می‌کرد تا خودش هم یک تکانی بخورد. الان حسینی از همه گلر‌های ایران بهتر است. فراز و نشیب نداشته است. من با خودش هم صحبت کرده ام. این فصل که خط دفاعی استقلال افتضاح بوده حسینی در چند بازی تیم را نجات داده است. اگر او نبود الان استقلال صدر جدول نبود.

وی در ادامه با اشاره به اختلاف میان خطیر و نکونام افزود: اختلافات خطیر و نکونام به تیم خیلی ضربه زده است. معنایی ندارد مدیرعامل و سرمربی قهر باشند. آقای علی جباری که نمی‌رود آنجا و نمی‌دانم کدام پیشکسوت می‌تواند پادرمیانی کند. همه تیم‌ها تقویت شده اند غیر از استقلال. خطیر و نکونام باید جوابگوی این همه هوادار باشند. خیلی‌ها سعی کردند صلح برقرار کنند، ولی نشده است.

رشیدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و از تماشاگران هم خواهش می‌کنم فقط تیم مورد علاقه خودشان را تشویق کنند و توهین نکنند. ‌حالا که خانم‌ها به ورزشگاه آمدند بیشتر از قبل رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید. امیدوارم بازی خوب و جذابی باشد و به نظرم استقلال دو بر یک بازی را می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز