خبرگزاری کار ایران

استفاده نکونام از ماشاریپوف در پست غیر تخصصی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۵۲۰

جلال الدین ماشاریپوف از زمان پیوستنش به استقلال در سه بازی به عنوان مهاجم نوک به میدان رفته است.

به گزارش ایلنا، ماشاریپوف ملی پوش ازبکستانی استقلال که در پنجره زمستانی به این تیم پیوست، در سه بازی که با پیراهن استقلال به میدان رفته، نکونام او را در پست مهاجم نوک روانه میدان کرده، در حالی که پست اصلی این بازیکن در تیم های سابقش و تیم ملی ازبکستان وینگر چپ بوده و مربیان در این پست از او بازی می‌گرفتند.

ماشاریپوف و اورونوف دو ملی پوش ازبک که به اتفاق هم وارد ایران شدند و با دو تیم پایتخت قرارداد بستند و پیش از این صحبت حضور هر یک از آن ها در تیم دیگری مطرح شده بود که نکونام با جذب اورونوف مخالفت کرد همچنین گل محمدی نیز موافق پیوستن ماشاریپوف به جمع سرخپوشان نبود تا این گونه اورونوف و ماشاریپوف اکنون در دو تیم رقیب مقابل هم قرار گیرند.

از زمان پیوستن این دو بازیکن به سرخابی های پایتخت، عملکرد این دو برای هواداران و اهالی فوتبال قابل توجه بوده است. اورونوف که به دلیل بسته بودن پنجره پرسپولیس و عدم ثبت قرارداد دو بازی ابتدایی نیم فصل دوم یعنی آلومینیوم اراک و تراکتور را از دست داد، بازی با ذوب آهن نیز به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در نیم ساعت حضور خود در حملات پرسپولیس از سمت چپ شرکت کرد تا در بازی جام حذفی پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران، به صورت فیکس بازی کند.

او در این بازی ضمن پایه ریزی بخش اعظمی از حملات پرسپولیس، 12 دریبل موفق داشت و در پایان بازی سومین بازیکن برتر زمین لقب گرفت. هواداران پرسپولیس حالا امیدوار هستند در شرایطی که اسکواد پرسپولیس با کمبود مهاجم روبروست، حضور اورونوف بار این کمبود را به دوش بکشد و در دربی نیز با عملکرد درخشان او و سایر بازیکنان خود بتوانند پیروز این بازی 6 امتیازی باشند.

در سمت مقابل اما از ماشاریپوف در حالی به عنوان مهاجم نوک بازی گرفته می‌شود که پست اصلی وی وینگر چپ است و آمار کلی این بازیکن نشان می‌دهد از 196 بازی که انجام داده، در 135 بازی به عنوان وینگر چپ به میدان رفته و موفق به ثبت 21 گل و 62 پاس گل شده است. از این رو به نظر می‌رسد ماشاریپوف اگر در استقلال نیز در این پست به کار گرفته شود، عملکرد بهتری خواهد داشت. این در حالی است که نکونام هنوز تصمیم به چنین چیزی نگرفته است.

استقلال و پرسپولیس هفته آینده در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در آزادی مقابل هم صف آرایی می‌کنند و حضور این دو بازیکن در ترکیب هر دو تیم تقریبا قطعی است و باید دید کدام یک از آن ها می‌توانند در این بازی سرنوشت ساز عملکرد بهتری داشته باشند و تیم خود را پیروز میدان کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز