خبرگزاری کار ایران

پرونده حضور لوکادیا در پرسپولیس بسته شد.

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۷۹۳

یورگن لوکادیا بازیکن اسبق پرسپولیس که شایعات بازگشتش به این تیم به میان آمده بود، به آموربیتا اسپانیا پیوست.

به گزارش ایلنا، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی که سابقه حضور در لیگ جزیره را نیز در کارنامه خود دارد به عنوان خریدی قابل توجه در فصل پیش به پرسپولیس پیوست اما درست قبل از برگزاری دربی ایران را ترک کرد و سپس قراردادش را یک طرفه فسخ و با تیمی در سوپر لیگ چین قرارداد بست.

به دنبال حضور او در تیم چینی، باشگاه پرسپولیس او را در فیفا محکوم به پرداخت 324 هزار دلار کرد. پس از آن اما در چندین مقطع به خصوص پس از جدایی شهاب زاهدی در نیم فصل، شایعاتی مبنی بر مذاکره درویش با لوکادیا و حضور مجدد او در بین سرخپوشان مطرح شد. 

هواداران پرسپولیس به واسطه عملکرد درخشان او در مدت زمان کوتاه ابتدایی لیگ بیست و دوم، در چندین مقطع منتظر بازگشت او به پرسپولیس بودند که نهایتا سرانجامی نداشت و امروز تیم آموربیتا اسپانیا حاضر در لیگ دو اسپانیا از او رونمایی کرد تا این گونه پرونده حضور لوکادیا در پرسپولیس بسته شود.

در شرایطی که پرسپولیس در پست مهاجم شهاب زاهدی را از دست داده و برای این پست فقط عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی را در اختیار دارد، باید دید مدیران این تیم با توجه به درخواست اوسمار برای جذب یک مهاجم آزاد باکیفیت چه اقدامی انجام خواهند داد آن هم در شرایطی که فاصله کمی تا مسابقه حساس این تیم با رقیب سنتی خود مانده است. 

حال باید دید اکنون که یکی از گزینه های با کیفیت این تیم برای پست مهاجم از دست رفته است، آیا مدیران پرسپولیس سراغ گزینه های دیگری خواهند رفت یا ادامه فصل را با آل کثیر و بابایی طی می‌کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز