خبرگزاری کار ایران

موتور سپاهان از کار افتاده است/ مورایس در بن بست

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۸۳۸

بحران و عدم نتیجه گیری سپاهان در دیدار های اخیر، می‌تواند معلول افت بازیکنان کلیدی خود باشد.

به گزارش ایلنا، با بررسی نتایج سپاهان در دیدار های اخیر و مقایسه عملکرد رضا اسدی، شهریار مغانلو، رامین رضائیان قبل از باخت های متوالی و بعد از آن، ما را به رابطه معناداری بین عملکرد این بازیکنان و نتایج سپاهان سوق می‌دهد.

برد 5 گله سپاهان مقابل هوادار پایانی بر روزهای خوش این تیم بود. به طوری که سه مهره تاثیرگذار طلایی پوشان در این فصل تا بازی با هوادار توانستند با عملکرد خیره کننده خود در بازی های ابتدایی لیگ، جایگاه سپاهان را در جدول رده بندی بالا ببرند و اهالی فوتبال، سپاهان را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم بدانند.

رامین رضائیان، رضا اسدی، شهریار مغانلو سه بازیکنی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارند و سپاهان با جذب این سه بازیکن گام مهمی را برای تقویت شاکله تیم خود برداشت.

رضا اسدی

پس از یک فصل حضور ناموفق در پرسپولیس راهی تراکتور شد و عملکرد درخشانی در آن جا از خود به نمایش گذاشت و در نقل و انتقالات تابستانی جذب سپاهان شد تا یکی از بهترین دوران های عمر فوتبالی خود را در این تیم گذرانده باشد. اسدی با اینکه در پست هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شود اما عملکرد درخشانی در فاز هجومی سپاهان ایفا کرد و تا قبل از شکست های سریالی تیمش، موفق شد 8 گل و 2 پاس گل به ثمر برساند. اما پس از بازی با هوادار موفق به ثبت هیچ گل و پاس گلی نشد تا این گونه در بحران اخیر سپاهان سهم داشته باشد.

شهریار مغانلو

او نیز با حاشیه های فراوانی از اردوگاه سرخپوشان جدا شد و در دو فصل اخیر در سپاهان توپ می‌زند. مغانلو نیز تا قبل از شروع شکست های متوالی در پست خود درخشید و موفق به ثبت 7 گل و 2 پاس گل شد و نسبت به همتایان خود در تیم های دیگر عملکرد بهتری به جا گذاشت. اما پس از برد 5 گله مقابل هوادار، فقط توانسته یک گل(پنالتی) به ثمر برساند.

رامین رضائیان

فصل گذشته توسط یحیی گل محمدی از پرسپولیس کنار گذاشته شد و جانشین دانیال اسماعیلی فر در سپاهان لقب گرفت. او نیز مانند مغانلو و اسدی با نمایش درخشان خود دربین زردپوشان اصفهانی، نگاه پرسپولیسی ها را به خود جذب کرد تا گل محمدی نیز از مازاد کردن او پشیمان شده باشد.

رضائیان هم مانند دو مهره کلیدی دیگر موثر ظاهر شد و تا پیش از بازی با آلومینیوم اراک موفق به ثبت 3 گل و 4 پاس گل در لیگ برتر شد. تفاوت او اما ادامه دار بودن روند درخشان خود در بازی های آسیایی این تیم مقابل الهلال بود که موفق به ثبت 1 گل و 1 پاس گل در رفت و برگشت شد. اما در لیگ برتر پس از بازی با هوادار هنوز موفق به ثبت هیچ گل و پاس گلی نشده است تا روند شکست در سپاهان ادامه دار باشد.

علاوه بر این سه بازیکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و آریا یوسفی نیز در دیدار های ابتدایی سپاهان مقابل رقبا تاثیرگذار بودند که هم اکنون احمدزاده از لحاظ فنی دچار افت شده، شکاری نیز به دلیل حواشی به وجود آمده صحبت هایی مبنی بر کنار گذاشتنش از سپاهان نیز انجام شده بود، یوسفی بازیکن جوان این تیم نیز بعد ازافت محسوس خود در بازی با استقلال دچار مصدومیت شد و طبق اعلام باشگاه 8 ماه از میادین دور خواهد بود.

 

در چنین شرایطی که بازیکنان کلیدی این تیم با افت فنی مواجه شده‌اند، باید دید مورایس برای برون رفت از این وضعیت چه تدابیری خواهد اندیشید و در بازی پیش رو مقابل شمس آذر در قزوین چگونه عمل خواهد کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز