خبرگزاری کار ایران

گزینه جدید مربیگری بایرن مونیخ معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۳۳۲

بایرن مونیخ اگر در جذب ژابی آلونسو ناکام باشد، به سراغ روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، نام‌های جالبی به عنوان گزینه احتمالی بایرن مونیخ مطرح می‌شود. اکنون گفته می‌شود مربی جدیدی که هنوز مانند ژابی آلونسو یا زین الدین زیدان مشهور نیست در لیست بایرن مونیخ به عنوان نامزد جانشین توماس توخل قرار دارد.

اگر ژابی آلونسو این پیشنهاد را نپذیرد، پس چه کسی مربی بایرن خواهد بود؟ این مربی 42 ساله اسپانیایی همچنان یک راه حل رویایی مطلق برای طرفداران بایرن پس از جدایی تابستانی توخل است.

طبق گزارش اسکای آلمان، گفتگوهای اولیه با آلونسو و ایجنت او انجام شده است. مکس ایبرل هم به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه بایرن مونیخ از آلونسو حمایت می‌کند.

در صورت جدایی او از لورکوزن در تابستان، آلونسو در حال حاضر انتقال به بایرن را به لیورپول ترجیح می‌دهد. با این وجود، اگر طرح جذب آلونسو جواب ندهد، بایرن مونیخ باید طرح B و C را پیاده کند.

با تایید اسکای آلمان، مربی دیگری که به عنوان جایگزین احتمالی آلونسو مطرح شد و ایبرل نیز در مورد او نظر بسیار مثبتی دارد، روبرتو دی‌زربی است! این مربی 44 ساله ایتالیایی از سال 2022 در باشگاه انگلیسی برایتون سرمربی بوده، جایی که سیستم 1-3-2-4 را انتخاب می‌کند. این سیستم مورد علاقه بایرن مونیخ است.

او فصل گذشته رتبه ششم را کسب کرد و تیمش را به رقابت‌های اروپایی رساند. در حال حاضر تیم تحت هدایت این مربی ایتالیایی در رده هفتم قرار دارد. دی‌زربی یکی از موردتوجه‌ترین مربیان اروپایی در تابستان آینده خواهد بود. در قرارداد او بند فسخی 10 میلیون یورویی قرار دارد و بدین ترتیب راهی برای جدایی او در صورت تمایل بایرن وجود دارد.

نکته جالب در مورد دی‌زربی این است که او از سوی لیورپول به عنوان جانشین یورگن کلوپ و از سوی بارسلونا به عنوان جانشین ژاوی هرناندز در نظر گرفته می‌شود و قطعا در ماه‌های آینده پیشنهادات بیشتری برای همکاری با این مربی مطرح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز