خبرگزاری کار ایران

هفته هفدهم لیگ برتر

یک امتیاز استقلال در خانه ملوان با گلزنی تازه وارد ازبکستانی/ سرنوشت بازی در ۲ دقیقه مشخص شد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۵۴

تیم فوتبال استقلال در دیداری خارج از خانه مقابل ملوان بندر انزلی به یک امتیاز بسنده کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:15 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران و در هوای بارانی به مصاف ملوان انزلی رفت که با تساوی یک - یک متوقف شد. محمدرضا سلیمانی (65) برای ملوان و جلال‌الدین ماشاریپوف (67) برای استقلال گلزنی کردند.

شاگردان جواد نکونام با این تساوی 36 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول باقی ماندند. شاگردان مهدی تارتار نیز با 28 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کردند.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی (61 - ابوذر صفرزاده)، محمدرضا بردبار (46 - حسین صادقی)، رضا جعفری (83 - محمد عمری) و محمدرضا سلیمانی (83 - سهیل فداکار).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو (86 - آرمان رمضانی) و جلال‌الدین ماشاریپوف (80 - مهرداد محمدی).

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز