خبرگزاری کار ایران

ایران با کامبک مقابل تاهیتی و صدرنشینی به امارات رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۵۴۸

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست تاهیتی به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی صعود کرد و حریف امارات شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در گروه B جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) برای تعیین صدرنشین گروه، به مصاف تاهیتی رفت و توانست این تیم را با نتیجه 5 بر 3 شکست دهد.

نتیجه این دیدار در 12 دقیقه  اول با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت و در وقت دوم، تاهیتی با زدن 2 گل، پیش افتاد اما در ثانیه‌های پایانی این نیمه حمید بهزاد‌پور  با زدن گل اول ما، اختلاف را به یک گل رساند. در وقت سوم هم ایران پس از گذشته 4 دقیقه توانست توسط سیدمهدی میرجلیلی گل تساوی را به ثمر برساند، این پایان کار برای شاگردان علی نادری نبود و حمید بهزادپور شب خوبش را کامل کرد و با زدن یک شوت دیگر گل دوم خود و سوم ایران را به ثمر رساند.

دو دقیقه پس از گل سوم، موحد محمدپور فرصت گلزنی داشت و ضربه سر این بازیکن با دخالت بازیکن تاهیتی تبدیل به گل چهارم ایران شد و محمدعلی مختاری هم گل پنجم را در 2 دقیقه پایانی وقت سوم به ثمر رساند تا ایران با این پیروزی شیرین، صدرنشین گروه B  شد و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم دوم A یعنی امارات (میزبان مسابقات) برود. تاهیتی هم به عنوان تیم باید با ایتالیا بازی کند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دو بازی اول هم اسپانیا و آرژانتین را شکست داده بود و با 7 امتیاز در صدر گروه B قرار گرفت و تاهیتی هم با 6 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت. آرژانتین و اسپانیا هم با 3 و بدون امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفتند.

نتایج سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

مصر 5- آمریکا 4

آرژانتین 5- اسپانیا 4

ایتالیا صفر (1) - امارات صفر (3)

با توجه به پیروزی امارات در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا، هر دو تیم 6 امتیازی شدند، اما ایتالیا به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین گروه A شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز