خبرگزاری کار ایران

برگزاری موفقیت آمیز دوره بین المللی داوری کبدی

اورسجی : آموزش رکن اصلی پیشرفت در ورزش است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۴۴۰

سومین دوره بین المللی داوری کبدی با حضور ۵۰ داور از کشورهای مختلف به مدت سه روز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا در مراسم اختتامیه این دوره گفت : آموزش رکن اساسی پیشرفت در مربیگری و داوری است و خوشحالم که داوران برتر ایران و سایر کشورها در سومین دوره بین المللی داوری کبدی که در تهران برگزار شد حضور یافتند و این دوره ها یقینا برای مربیان نیز تدارک دیده خواهد شد.

دکتر اورسجی با قدردانی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت : برگزاری دوره داوری بین المللی آنهم با حضور ۵۰ داور کار بسیار سنگینی است و نیاز به مقدماتی دارد که خوشبختانه با حمایت های وزارت ورزش و کمیته المپیک و همت همکاران خوبم در فدراسیون کبدی  این دوره با موفقیت به انجام رسید .

رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا افزود : کمیته های رسانه ، مربیان ، آموزش ، مسابقات و بخش های مالی و اداری کنفدراسیون کبدی آسیا در حال شکل گیری است تا با اختصاص  ساختمان مخصوص کنفدراسیون کبدی آسیا این بخش ها نیز فعالیت خود را آغاز کنند . ازحمایت های وزیر محترم ورزش جناب هاشمی برای استقرار مقر کنفدراسیون آسیا تقدیر وتشکر می کنم.

از کمیته ملی المپیک هم به منظور حمایتهای صورت گرفته در برگزاری ایندوره کمال تشکررا دارم.

 مدرس سومین  دوره داوری بین المللی کبدی آسیا دکتر کالدیپ از کشور هندوستان بود و دکتر محمدسرور دبیرکل کنفدراسیون آسیا نیز به عنوان ناظر در این دوره حضور داشت .

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز