خبرگزاری کار ایران

سکوت به واسطه احساس دین!

حمله به درویش: گوش به فرمان بازیکنان هستی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۲۰۴

هواداران پرسپولیس نسبت به اولین باخت در نیم فصل دوم با کادر جدید واکنش‌های متفاوتی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس در دیداری که البته موقعیت‌های مناسبی داشت در نهایت اما با گل عجیبی که علیرضا بیرانوند دریافت کرد، بازنده کار را در اراک به پایان رساند.

باختی که به واسطه اتفاقات نیم فصل با واکنش‌های تندی از سوی هواداران مواجه شد و هر کدام از آنها به زعم خود به نوعی به این موضوع واکنش نشان دادند؛ اما شاید عجیب‌ترین موضع‌گیری به بحث رضا درویش و رابطه‌اش با برخی بازیکنان باشد.

رضا درویش علیرغم موفقیت‌هایش در بخش جذب بازیکن (که البته در پنجره زمستانی کنونی علیرغم جذب چند بازیکن تاثیرگذار، موفق به استفاده از آنها به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نشدند) ، همچنان اما مخالفان خود را دارد. تصمیمات و اقدامات او از جنبه‌های مختلف همیشه زیر تیغ انتقادات بوده است و اکنون اما برخی اتفاقات شکل گرفته باعث شده تا هواداران این تیم در فضای مجازی به بحث رابطه او و بازیکنان و تصمیماتی که بر‌ این اساس گرفته شده نیز بپردازند. 

موضوع مربوط به سکوت درویش در قبال خواسته‌های بازیکنان و تن دادن به برخی از آنها به واسطه حمایتی که به زعم هواداران از آنها طلب می‌کند ، است. در روزهایی که یحیی گل‌محمدی از این تیم جدا شد و بحث انتخاب سرمربی جدید خارجی حسابی داغ بود، زمزمه انتخاب اوسمار ویرا نیز شکل گرفت. گمانه زنی و شایعه‌ای که البته خیلی زود با گارد تند هواداران و حتی برخی پیشکسوتان این تیم نیز مواجه شد. با این حال بازی اسم و فامیل مدیران پرسپولیس با اسامی خارجی قطار شده برای نیمکت خیلی زود فروکش کرد و باز هم شایعه سرمربیگری اوسمار بود که داغ دنبال می‌شد.

در این میان اما شاید قابل پیش بینی بود که هیچ مدیری در پرسپولیس جرات نهایی کردن این تصمیم را نداشت. اما رفته رفته این تصمیم بین بازیکنان تیم نیز رخنه کرد و هواداران مدعی‌اند با وعده عدم هزینه برای انتخاب سرمربی خارجی که بودجه‌ای حداقل ۷۰۰ هزار دلاری (معادل حدود ۳۷ میلیارد تومان) را نیازمند بود و با آن می‌شد حدود ۱۲ درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد، کم کم آنها نیز با این موضوع کنار آمدند و در این میان نیاز به این بود که بازیکنی محبوب و دارای وجهه، جسات بیان آن را پیدا کند. علیرضا بیرانوند در کوران مسابقات جام ملت‌ها با حضور در یک برنامه تلویزیونی اما حمایت خود از اوسمار را اعلام کرد و مدعی شد او شرایط لازم برای سرمربیگری این تیم را دارد.

این همان جرقه‌ای بود که شاید مدیران تیم نیاز داشتند و کم کم این موضوع (سرمربیگری اوسمار) به واقعیت تبدیل شد.

اکنون در روز باخت پرسپولیس به آلومینیوم اراک، هواداران این تیم در بین انتقادات مختلفی که از این تیم و حتی مدیریت آن دارند به این بحث نیز ورود کردند. اینکه چرا با پیش کشیده شدن انتخاب گلر ، ناگهان مدیران تیم عقب نشینی کردند و اصلا استراتژی مناسبی برای نقل و انتقالات در پیش نگرفتند. 

اینکه آیا آنها وام‌دار بازیکنان خاصی هستند که در پست‌های  آنها هر بازیکنی برای انتقال به این تیم گزینه می‌شود، ناگهان مذاکرات در نطفه خفه می‌شود؟ این سوالی است که هواداران پرسپولیس به اشکال مختلف و البته تند‌تری از مدیران این تیم دارند و باید دید واکنش آنها به این موضوع چیست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز