خبرگزاری کار ایران

با حذف کامرون توسط نیجریه؛

آندره اونانا به منچستریونایتد برمی‌گردد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۴۹۸

نیجریه با گل های اوسیمن و آدمولا برابر کامرون به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی رفت.

به گزارش ایلنا، آدمولا لوکمن و ویکتور اوسیمن برای نیجریه درخشیدند تا با شکست 2-0 کامرون به مرحله هشتم آخر راه یابند.

نیجریه از همان ابتدای بازی تسلط خود را بر بازی تحمیل کرد و در دقیقه نهم به باز کردن دروازه نزدیک شد که آجایی دروازه را باز کرد اما بعد از بررسی توسط VAR گل به دلیل آفساید رد شد.

در ادامه ویکتور اوسیمن سپس به کمک تیمش آمد تا در نهایت در دقیقه 36 قفل دروازه کامرون شکسته شود. ستاره ناپولی قبل از ارسال پاس برای آدمولا لوکمن، توپ را از عمر گونزالس ربود. تلاش وینگر آتالانتا در ابتدا توسط فابریس اوندوآ متوقف شد، اما توپ در نهایت از میان بازوهای او عبور کرد و به درون دروازه رفت.

پس از آن عقاب ها برتری خود را دو چندان کردند و سرنوشت بازی را در دقیقه 90 رقم زدند و لوکمن دومین گل خود را هم به ثمر رساند. از یک ضربه ایستگاهی کوتاه، این وینگر یک حرکت مورب انفرادی انجام داد و سپس توپ را به سمت یکی از هم تیمی های خود ، توپ را به سمت کالوین باسی فرستاد. مدافع کناری یک پاس کوتاه را برای لوکمن ارسال کرد که توپ را به تور دروازه چسباند.

اشتباه فاحش عمر گونزالس در حین دریافت یک پرتاب ساده و سپس ناتوانی در متوقف کردن دویدن اوسیمن برای تیمش گران تمام شد زیرا کامرون در مرحله یک هشتم نهایی از رقابت ها کنار رفت.

شاگردان ریگوبرت سانگ پس از خروج از مرحله یک هشتم نهایی به خانه بازمی‌گردند در حالی که اوسیمهن و تیمش در تاریخ 2 فوریه در یک مسابقه یک چهارم نهایی به مصاف آنگولا خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز