خبرگزاری کار ایران

پایان ناگهانی سعید دقیقی با شمس آذر به مقصد جنجالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۳۰۰

سرمربی شمس آذر با پایان ناگهانی همکاری اش با شمس آذر که در اردوی ترکیه حضور دارد، قصد بازگشت به تهران را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید دقیقی که به نتایج موفقی در نیم فصل اول با شمس آذر دست یافت، در شرایطی که بهمراه تیمش در ترکیه حضور داشت، با پیشنهاد مس رفسنجان و توافقی که با این تیم داشت، اکنون قصد بازگشت به تهران را دارد تا مذاکرات با این تیم را ادامه دهد. دقیقی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در این خصوص نوشته است:

 

دقیقی که همراه با تیمش نیز در اردوی ترکیه حضور داشته، با انتشار پیامی به شرح زیر که ناگهانی و غیر منتظره هم بود، سرمربیگری شمس‌آذر قزوین استعفاء داد و ضمن خداحافظی از بازیکنانش در تمرین امروز، نوشت:

«آنچه که می نویسم قطعا با گلایه ها و قضاوت‌هایی همراه خواهد بود، اما ضمن احترام به همه ترجیح می دهم صادقانه دلایلم برای اتخاذ یک تصمیم سخت را با شما در میان بگذارم.

بگذارید برای اولین بار از پایان شروع کنم...از آخرین هماورد جمعی ما در قزوین، که به پیروزی شیرین در مقابل تیم بزرگ سپاهان منجر شد

یک روز رویایی، در تداوم یک فصل رویایی تر ،که همگی در وقوع آن نقش داشتیم. و ناگفته پیداست که این واژه "همگی" تحت استثمار من و نزدیکان و دوستانم قرار ندارد و هر آنچه که از موفقیت نصیب شمس آذر شد، نتیجه اتحاد و اعتقادِ بازیکنان ،مربیان ، مدیران و مالکان و مسئولانی بود که خالصانه، دل در گروی پیروزی های شمس آذر داشتند.

و نمی توانم در این موفقیت از هوادارانی یاد نکنم که در طول این مدت و به ویژه نیم فصل سپری شده، همراه و همدل ما بودند تابرای اولین بار، یک تیم فوتبالِ قزوین ، از ویترین هوادارانش به نمایش گذاشته شود

دوران حضور من در شمس آذر به سه بخش تقسیم می شود

نخست روزگار فرار از سقوط

دوم روزگار تلاش برای صعود

و سوم روزگار کسب اعتبار در فوتبال ایران

هدف من در همه ی این سه مقطع چیزی جز موفقیت نبوده است و به گواه جایگاهی که امروز بر آن تکیه زده ایم دررسیدن به این اهداف دستاورد هایی داشته ایم.

اما آنچه که امروز مرا وادار به گرفتن یک تصمیم سخت با طعم تلخ خداحافظی می کند، تعلق خاطری است که به این اعتبار جمعی پیدا کرده ام و می دانم که با ظرفیت های موجود شمس آذر و رقابت نابرابری که بر فوتبال ایران حاکم است حفظ این اعتبار سخت یا حد اقل از توان من به عنوان سرمربی خارج است.

به هر حال آنچه که می دانستم و آموخته بودم با افتخار برای تیم شهر زادگاهم به کار بستم و حالا زمانی از رفتن سخن می گویم که شمس آذر تا حدود زیادی به اهداف اولین فصل حضورش در لیگ برتر دست یافته و شاید حالا من این حق را داشته باشم که به عنوان یک مربی جوان نیم نگاهی به عرصه ی فعالیتی بیاندازم که امکان عبور از اعتبار و رسیدن به افتخار در آن فراهم باشد.

در پایان ضمن قدردانی از همه مردم مسئولان مدیران مالکان و به ویژه بازیکنانم که در طول این مدت به چیزی جز اعتلای نام قزوین فکر نمی کردند، با لطف مالکین و همراهی مدیرعامل محترم کناره گیری خود از سرمربی گری تیم (امروز محبوبِ) شمس آذر را اعلام می کنم و به امید سلام دوباره همه ی این مجموعه ی شریف را به خدای بزرگ می سپارم.

باشد که روزگاری فوتبال قزوین ورای اعتبار به کسب افتخار بیاندیشد و سعید دقیقی ورای انتظار به افتخار حضور دوباره در شمس آذر و سلامی دوباره به شما بیاندیشد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز