خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت ستاره مدنظر پرسپولیس/ نارنجی‌های پول بیشتری می‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۷۲

در شرایطی که به نظر می‌رسید انتقال هافبک مدنظر پرسپولیس به مراحل نهایی نزدیک شده، این موضوع با وقفه مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از جدایی میلاد سرلک که به واسطه خدمت سربازی این تیم را به مقصد ملوان ترک کرد، اکنون پرسپولیس جدی‌ترین هدف نقل و انتقالاتی خود را محمد خدابنده لو از مس رفسنجان قرار داده است. 

 

بازیکنی که پیش از این نیز بحث انتقالش به پرسپولیس وجود داشت اما در نهایت راهی گل گهر و اکنون مس رفسنجان شده است. 

 

مدیران دو باشگاه طی روزهای اخیر مذاکرات فشرده‌ای در این زمینه داشتند و گفته می‌شد به توافقات ابتدایی در این رابطه دست یافته‌اند. اما در نهایت اکنون بحث جدیدی شکل گرفته و گفته می‌شود مس رفسنجان درخواست مبلغ رضایتنامه‌ بیشتری داشته که باعث شده پرسپولیس عقب نشینی کند. 

 

پیش از این بحث درباره مبلغ رضایتنامه 10 میلیاردی برای این بازیکن بود که تا هشت میلیارد نیز کاهش یافته بود. قرار بود 6 میلیارد را پرسپولیس پرداخت کند و 2 میلیارد نیز خدابنده لو. اکنون اما در جدیدترین خبری که از این مذاکره منتشر شده، اعلام شده مس رفسنجان مبلغ مدنظر خود برای صدور رضایتنامه را افزایش داده و باید دید باشگاه پرسپولیس که شرایط مناسبی نیز بعدی از جدایی یحیی گل محمدی و چند بازیکن دیگر خود ندارد، چه برنامه‌ای برای این انتقال خواهد داشت. 

 

انتهای پیام/
فاطمه سعید
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز