خبرگزاری کار ایران

خصوصی سازی سرخابی‌ها شکست خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۳۰۰

در حالی که واگذاری بلوک ۵۱ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در ۱۲ دی ماه جاری به دلیل نبود متقاضی ناکام ماند، عرضه مجدد این بلوک‌ها در روز ۲۶ دی ماه هم با عدم تمایل خریداران مواجه شد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه فرابورس آمده بود: عطف به نامه شماره ۲۲۵۶۷ مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۵ سازمان خصوصی سازی و اطلاعیه شماره ۶۰۱۹/الف/۰۲ مورخ ۱۴۰۲٫۰۹٫۲۲ این شرکت، تا تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۳ تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی سازی واصل نشده است. لذا عرضه موضوع اطلاعیه مذکور در تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۱۲ دارای موضوعیت نخواهد بود. با توجه به این اطلاعیه، عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در تاریخ ۱۲ دی لغو و به تاریخ ۲۶ دی موکول شد.

حالا با گذشت زمان عرضه دوم و عدم وجود متقاضی، عرضه دوباره بلوک‌های ۵۱ درصدی این دو باشگاه با ناکامی مواجه شده است.

شایان ذکر است سازمان خصوصی‌سازی در آگهی عرضه این بلوک‌ها آورده بود: ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس ۲۱.۱۶۱.۰۴۷.۰۸۶.۹۰۰ ریال، معادل ۵.۳۶۲.۶۵۷.۶۵۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلو فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۳.۹۴۶ ریال کمتر نباشد.

همچنین ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ۱۸.۵۰۲.۷۲۱.۶۱۳.۰۰۰ ریال، معادل ۵.۵۰۳.۴۸۶.۵۰۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلو فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۳.۳۶۲ ریال کمتر نباشد.

 


 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز