خبرگزاری کار ایران

مصدومیت نگران کننده محمد صلاح

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۰۷۰

محمد صلاح، ستاره تیم مصر در نیمه اول بازی مقابل غنا به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد.

به گزارش ایلنا، محمد صلاح به دلیل مصدومیت مشکوک به همسترینگ در جریان بازی مقابل غنا مجبور به ترک زمین شد. اتفاقی که می تواند ضربه بزرگی برای لیورپول باشد.

صلاح در اواخر نیمه اول بازی جام ملت های آفریقا مقابل غنا نقش بر زمین شد. این مهاجم به سرعت از زمین خارج شد و مصطفی فتحی جایگزین او شد. هنوز تایید نشده است که صلاح چه نوع مصدومیتی داشته است، اما ممکن است مشکل همسترینگ باشد.

مصر در پایان نیمه متحمل ضربه‌ بعدی هم شد و یک دقیقه پس از خروج صلاح، محمد کودوس با یک ضربه عالی از لبه محوطه جریمه غنا را به گل برتری رساند. پس از تساوی در اولین بازی خود در این رقابت ها مقابل موزامبیک، امیدهای مصر برای پیشرفت در این مسابقات اندکی زیر سوال رفته است.

اگر مصدومیت او شدید باشد، صلاح ممکن است در ادامه رقابت‌ها کنار گذاشته شود و احتمالاً برای شروع بهبودی خود به لیورپول برمی‌گردد. مصر، با این حال، امیدوار است که او را برای بازی آخر خود در گروه B مقابل کیپ ورد آماده کند.

مصدومیت این بازیکن 31 ساله بررسی خواهد شد و مصر تصمیم خواهد گرفت که آیا او در شرایطی برای بازی مقابل کیپ ورد قرار دارد یا خیر. هم تیم ملی و هم لیورپول نگران آمادگی این مهاجم پرکار خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز