خبرگزاری کار ایران

نگاهی از دریچه‌ی آمار به قهرمانی رئال مادرید با شکست بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۷۹

در جریان شکست سنگین بارسلونا مقابل رئال‌مادرید، آمارهای قابل توجهی به ثبت رسید که به نقل از Opta آمده است.

رئال مادرید در دو بازی از 3 دیدار اخیر خود مقابل بارسلونا، 4 گل به ثمر رسانده (4-0 در کوپا دل ری 2023 و 4-1 در فینال سوپرکاپ 2024)، که با آمار کل 73 بازی اخیری که در تمامی رقابت‌ها به مصاف هم رفته‌اند برابری می‌کند. ژاوی هشتمین سرمربی تاریخ بارسلونا است که طی حداقل 2 بازی برابر رئال مادرید 4 گل دریافت کرده است، قبل از او فرانک ریکارد با دو شکست 4-2 در سال 2005 و 4-1 در سال 2008 چنین آماری داشت. وینیسیوس جونیور اولین بازیکن در قرن 21 است که طی 39 دقیقه ابتدایی در ال‌کلاسیکو هت‌تریک می‌کند.

کارلتو به زیدان رسید

رئال مادرید با در هم کوبیدن بارسلونا در فینال سوپرکاپ اسپانیا، برای سیزدهمین بار فاتح این جام شد. این یازدهمین جام کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال مادرید بود.

کارلتو که پیش از این با این باشگاه به همه افتخارات ممکن رسیده، تعداد جام‌هایش به عنوان سرمربی لوس بلانکوس را به عدد 11 رساند.

کارلو آنچلوتی حالا به رکورد تعداد جام زین‌الدین زیدان روی نیمکت رئال مادرید رسیده است. نکته جالب اینجاست که این دو سرمربی هر دو طی تعداد بازی‌های تقریباً یکسان به این تعداد جام رسیده‌اند. زیدان 263 بازی روی نیمکت رئال مادرید نشست و فینال سوپرکاپ 2024، دویست و شصت و چهارمین بازی کارلتو به عنوان سرمربی این تیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز