خبرگزاری کار ایران

صحبت های جالب هافبک فلسطینی درباره اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۶۸

هافبک فلسطینی با صحبت های تلخ خود از جنگ با اسرائیل جام ملت ها را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در اولین بازی فلسطین در جام ملت‌های آسیا آن هم در شرایطی که ۴ ماه از شروع جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه مظلومان غزه می‌گذرد، این تیم با نتیجه ۴ بر یک مغلوب تیم ملی کشورمان ایران شد.

محمد صالح بازیکن فلسطینی پس از شکست در این بازی در گفتگو با رسانه‌ها گفت: به بچه‌ها می‌گوییم... برای شکست متاسفیم. بیش از دو روز است که با خانواده‌ام ارتباطی ندارم. خانه‌ام در محله ریمال در غزه بمباران شد و خانواده‌ام به خانه عمه‌ام و سپس به خانه یکی از دوستانم فرار کردند و در حال حاضر در یک چادر در یک زمین باز زندگی می‌کنند، خدا کمکشان کند. ما برای آنها فوتبال بازی می‌کنیم، برای غزه!

او ادامه داد: من فردی هستم که در خاک غزه بزرگ شده‌ام و در سواحل آن فوتبال بازی کردم. ورزشگاه و کوچه‌هایی که اولین بار توپ به پایم خورد، همه نابود شده‌اند. دوستانم در اردوگاه غزه توسط اشغالگران غاصب صهیونیستی بازداشت هستند، اما ما پیروز خواهیم شد و تسلیم نمی‌شویم.

صالح که چند روز مانده به شروع مسابقات عمو، عمه و فرزندان خود را از دست داده است، خاطرنشان کرد: دلم برای خانواده‌ام تنگ شده است ولی امید دارم از بهشت ما را حمایت می‌کنند.

تیم ملی فلسطین در دومین بازی خودش به مصاف تیم ملی امارات خواهد رفت تا بخواهد یک جدال سخت دیگر را تجربه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز