خبرگزاری کار ایران

جواد منافی: مدیریت و سرمربی تیم جو خوبی را در بین بازیکنان حاکم کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۵۶۶

پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم مدیریت و سرمربی تیم جو خوبی را در بین بازیکنان حاکم کرده که این امر شانس موفقیت را در مصاف با رقبا بالا می‌برد.

 

به گزارش ایلنا، جواد منافی عقیده دارد تیم ملی شرایط خوبی در قطر دارد. 

در خصوص تیم ملی و شرایط این تیم در بازی‌های جام ملت‌ها چقدر امیدوارید؟

تیم ملی ایران شرایط خیلی خوبی دارد و بازیکنانی با ظرفیت فنی بالا در اختیار تیم ملی کشورمان هستند که این مهم شانس موفقیت تیم ملی را در بازی‌های پیش رو بیشتر می‌سازد. از این رو من شخصاً به نمایش موفق تیم ملی ایران خیلی امیدوارم. از سوی دیگر به نظرم مدیریت و سرمربی تیم جو خوبی را در بین بازیکنان حاکم کرده که این امر شانس موفقیت را در مصاف با رقبا بالا می‌برد.

برای صعود از گروهمان که مشکلی را پیش‌بینی نمی‌کنید؟

نه تیم ملی ما کار خیلی سختی را برای صعود از گروهش پیش رو ندارد به همین دلیل حتماً با اقتدار از گروه صود می‌کنیم و برای مراحل بعدی هم تمام تلاشمان را امیدوارانه خواهیم کرد.

در خط حمله بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند اما با این وجود فکر می‌کنید بازیکنانی داریم که قادر باشند به خوبی مهاجمان را همراهی کنند؟

ما در خط هافبکمان بازیکنان بسایر خوبی مانند قدوس و جهانبخش و قلی‌زاده و محبی و چند بازیکن دیگر را داریم که از قابلیت‌های فنی بالایی برخورداند به همین دلیل من فکر می‌کنم حتماً خط میانی قادر است به بهترین نحو ممکن خط تهاجمی تیم را تغذیه کند و بهترین فرصت‌ها را برای آنها فراهم سازد.

مشکل تیم ملی را در چه پستی می‌دانید؟

به نظرم مقداری در خط دفاع مشکل داریم که امیدوارم این نقیصه مشکل‌ساز نشود و ان‌شاءالله با تدابیر درست و مناسب کادر فنی‌مان بهترین شرایط را برای تیم ملی مهیا کنند.

برای قهرمانی تیم ملی با حضور تیم‌های قدرتمندی مانند ژاپن امیدوار هستید؟

کار سخت است و تیم‌های قدرتمندی در آسیا حضور دارند اما به هر حال ما هم تیم ضعیفی نیستیم و این گونه نیست که کاملاً ناامید باشیم به همین دلیل باید نگاه امیدوارانه‌ای داشت و قدرتمندانه به پیش رفت تا به شرایط خوبی رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز