خبرگزاری کار ایران

انصاری‌فرد: بازی فلسطین برای ما حکم فینال را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۰۰۹

کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از بازی مقابل فلسطین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از اولین بازی دور گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: این مسابقات برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و با تمام توان وارد آن می‌شویم. بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. برای این کار با بازیکنان هم‌دل و هم‌قسم شده‌ایم. بازیکنان سعی می‌کنند بهترین عملکردشان را داشته باشند.

او با اشاره به تجربه خود از جام ملت‌ها اضافه کرد: اولین تجربه من در جام ملت‌ها مربوط به سال ۲۰۱۱ می‌شود. قبلا تجربه کمی داشتم. در حال حاضر تیمی که با هدایت امیر قلعه‌نویی داریم، تیم منسجمی است و شرایط خوبی از لحاظ تاکتیکی داریم. همه بازیکنان تورنمنت‌های بزرگ مانند جام جهانی و جام ملت‌ها را دیده‌اند و شرایط خوبی در تیم حاکم است.

انصاری فرد افزود: خوش‌بین هستیم تا با دعای خیر مردم عزیزمان، افتخار بزرگی را برای کشورمان کسب کنیم. امیدواریم همه این تجارب و اتفاقاتی که در چند وقت اخیر برای فوتبال ایران افتاده باعث شود که پرچم ایران در بالاترین نقطه از آسیا قرار بگیرد. قطعا همه تلاشمان را مثل همیشه می‌کنیم و من از قول همه بازیکنان می‌توانم عرض کنم که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز