خبرگزاری کار ایران

حسینی: باید یکدل باشیم تا بهترین نتیجه را بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۶۴

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه یکدل هستیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در جام ملت‌ها بگیریم.

به گزارش ایلنا سیدمجید حسینی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برای ما بود، به خصوص اینکه همه بازیکنان بازی کردند. خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و اردوی خوبی در کیش داشتیم. فردا به قطر می‌رویم و شرایط خودم هم خیلی خوب است. همه بازیکنان همدل هستیم تا ان‌شاءالله نتیجه بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که امکانات تیم ایران با سایر مدعیان قابل مقایسه نیست و با این وضعیت شرایط را برای رسیدن به هدف تیم ملی چطور می‌بیند، گفت: بله امکانات و شرایط یکسان نیست. آنها خیلی جلوتر از ما هستند اما ما خیلی بازیکنان خوبی داریم؛ چه کسانی که در لیگ بازی می‌کنند و چه کسانی که بیرون از ایران هستند. همه یکدل هستیم و همه تلاش می‌کنیم. فرقی هم نمی‌کند که چه کسی بازی کند و باید یکدل باشیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

مدافع تیم ملی درباره مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی نیز تصریح کرد: من خودم آن صحنه را دیدم ناراحت شدم. مرتضی خیلی می‌توانست به تیم ملی کمک کند و من بازی او را خیلی دوست دارم. او می‌توانست خیلی به تیم ملی کمک کند و دوست خوب من است و امیدوارم هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز