خبرگزاری کار ایران

کلوپ پس از پیروزی مقابل نیوکاسل: این عملکرد باید در مدارس تدریس شود.

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۸۰۵

یورگن کلوپ به قدری تحت تأثیر عملکرد تیم خود در برابر نیوکاسل یونایتد قرار گرفت که می‌گوید باید برای سال‌های آینده در مدارس مطالعه شود.

به گزارش ایلنا، لیورپول 4-2 نیوکاسل را در آنفیلد شکست داد، 34 شوت زد و بالاترین گل مورد انتظار (xG) را به نام خود ثبت کرد، 7.27. بیش از هر تیمی در یک بازی لیگ برتر از زمانی که چنین اطلاعاتی از 2010/11 قابل دسترس است.

کلوپ می‌گوید برد لیورپول حاصل ضد پرسینگ آنها بود. همچنین سخت‌کوشی و تلاش در قالب تیم برای به دست آوردن توپ در یک سوم دفاعی حریف بلافاصله پس از از دست دادن مالکیت و کمک به حفظ حملات پس از حمله در نیمه حریف را عامل مهمی برای این نتیجه دانست.

کلوپ درباره این بازی گفت: 

این یک بازی فوق‌العاده از سمت ما بود. عملکرد دروازه‌بان حریف و همچنین بازیکنان خودمان باعث شد که اختلاف زیاد نشود.

این یک بازی فوق العاده بود. من جنبه های زیادی از آن را دوست داشتم. یک بازی باورنکردنی، یک جو باورنکردنی. ضد پرس هوشمندانه ‌ای که باید در مدارس تدریس شود. باید دوباره بازی را دید.

در این مسابقه لیورپول صاحب دو ضربه پنالتی شد که محمد صلاح در اولی ناکام و در دومی موفق بود. یورگن کلوپ که در هنگام به ثمر رسیدن پنالتی دوم رو به هواداران ایستاده بود، در این باره گفت:

وظیفه من کمک کردن است. پنالتی اول را دیدم و احساس کردم شاید دلیل از دست رفتنش نگاه کردن من بوده، پس رو به هواداران ایستادم تا آنها را ببینم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز