خبرگزاری کار ایران

سرآبادانی: برگرداندن امتیازات سپاهان و پرسپولیس اتفاق خوبی بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۰۶۹

کاپیتان شمس آذر از انگیزه‌های تیمش برای تقابل حساس با سپاهان می‌گوید.

 

به گزارش ایلنا، شمس آذر که اولین حضور خود را در لیگ برترتجربه می‌کند، عملکرد شگفتی سازی از خود بر جای گذاشته و در شرایطی که با سرمربیگری سعید دقیقی لیگ را با امتیاز 3- آغاز کردند، انگیزه زیادی برای حضوری قدرتمند در لیگ از خود نشان دادند. آن‌ها از 14 بازی انجام شده 5 برد، 5 مساوی و 4 باخت کسب کرده و در جایگاه نهم جدول قرار دارند که نشان‌دهنده عملکرد قابل قبول آن‌ها در سال اول حضورشان در لیگ برتر است. 

امیر سرآبادانی، کاپیتان تیم فوتبال شمس آذر در خصوص تقابل با پرسپولیس گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم ولی پرسپولیس باتجربه تر عمل کرد و از فرصت هایی که داشت بهتر استفاده کرد. تیم ما، تیم جوانی‌ست ولی همه بازیکنان تلاش خود را کردند و امیدواریم که بتوانیم این نتیجه را در بازی سپاهان جبران کنیم.

وی در مورد زن پنالتی به بیرانوند هم گفت: بیرانوند یکی از بهترین گلرهای ایران و آسیاست، فکر میکنم پنالتی خوبی را نزدم ولی خداروشکر ریباند آن گل شد و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانم بهترعمل کنم.

هافبک شمس آذر درباره شرایط گلزنی‌اش گفت: پست من هافبک دفاعی است و گل زدن در این پست سخت است ولی من به شخصه گل زدن را دوست دارم و میخواهم چه با گل چه پاس گل برای تیم مثمرثمر واقع شوم و به تیمم کمک کنم و علاوه بر کارهای دفاعی در زمین، اگر بتوانم گل هم بزنم، بیشتر از عملکرد خودم رضایت خواهم داشت.

وی در رابطه با وضعیت حال حاضر تیمش هم توضیح داد: بعد از شکستی که مقابل پرسپولیس داشتیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه‌مان هم‌قسم شدیم که بتوانیم شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم و ان‌شاالله با نتیجه خوبی به سراغ تعطیلات برویم. حضور هواداران در ورزشگاه صد در صد تاثیرگذار است و امیدوارم که هوادارانمان بتوانند به ورزشگاه آمده و استادیوم را پر کنند و با حمایت آن‌ها بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با کسب 3 امتیاز بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

سرآبادانی در رابطه با بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس هم گفت: برگرداندن امتیازات سپاهان و پرسپولیس اتفاق خوبی بود و به یکپارچگی لیگ کمک کرد، ما دوست داریم که نتایج در زمین رقم بخورد و امیدواریم که 3 امتیاز تیم ما نیز برگردد و همه تیم ها بر اساس لیاقتشان و نتایجی که در زمین رقم می‌خورد، رده بندی شوند و عوامل بیرونی در این موضوع دخیل نباشد و ما این خواسته را از فدراسیون و کمیته استیناف داریم که هر چه زودتر 3 امتیازی که حق ماست به ما برگردانده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز