خبرگزاری کار ایران

سازمان فرابورس ایران اعلام کرد؛

لغو عرضه بلوک ۵۱ درصدی پرسپولیس و استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۷۷

سازمان فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به‌دلیل نبود متقاضی، عرضه بلوک‌ ۵۱ درصدی پرسپولیس و استقلال در روز ۱۲ دی‌ماه، انجام نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، قیمت پایه هر سهم بلوک پرسپولیس حداقل ۳۹۴۶ ریال و قیمت پایه هر سهم بلوک استقلال حداقل ۳۳۶۲ ریال تعیین شده بود.

 سازمان خصوصی‌سازی با انتشار آگهی اعلام کرده بود، قصد دارد بلوک‌ ۵۱ درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در روز ۱۲ دی ماه واگذار کند. از طرفی فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، این عرضه به دلیل نبود متقاضی، انجام نمی‌شود.

پیش‌ از این سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود تعداد ۵ میلیارد و ۳۶۲ میلیون و ۶۵۷هزار و ۶۵۰ سهم؛ معادل ۵۱ درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان، را به‌صورت نقد و شرایطی در روز سه‌شنبه، ۱۲ دی‌ماه امسال از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش می‌رساند.

قیمت پایه هر سهم این بلوک «پرسپولیس» برای این عرضه نیز معادل قیمت تابلوی فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به‌اضافه ۱۱۰ درصد به‌شرط آنکه از ۳۹۴۶ ریال کمتر نباشد، تعیین شده بود.

همچنین قرار بود تعداد ۵ میلیارد و ۵۰۳ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۵۰۰ سهم معادل ۵۱ درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران(سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان، توسط سازمان خصوصی‌سازی به صورت نقد و شرایطی در روز سه‌شنبه، ۱۲ دیماه امسال از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برسد.

قیمت پایه هر سهم این بلوک «استقلال» هم برای این عرضه، معادل قیمت تابلو فرابورس در روزعرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۱۰ درصد بشرط آنکه از ۳۳۶۲ ریال کمتر نباشد، تعیین شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز