خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد 3 - استون ویلا 2؛ بازگشت از جهنم با درخشش گارناچو

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۷۵۴

منچستریونایتد موفق شد در یک بازی هیجان‌انگیز باخت را در 23 دقیقه با برد عوض کند.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد یک پیروزی ارزشمند و روحیه‌بخش مقابل استون‌ویلای رده سومی به دست آورد و در رتبه ششم قرار گرفت.

استون ویلا بازی را به خوبی شروع کرد و موفق شد تا در دقیقه 21 با گل مک‌گین روی اشتباه فاحش اونانا پیش بیفتد. یونایتدی‌ها هنوز در شوک گل اول بودند که باز هم استون ویلا موفق به باز کردن دروازه‌شان شد. این بار در دقیقه 26 و توسط دندانکر. در ادامه استون ویلای شانس‌های بیشتری برای گلزنی داشت که از آن‌ها استفاده نکرد تا دو تیم در پایان نیمه اول با همان نتیجه 2-0 به رختکن بروند. 

نیمه دوم با حملات منچستریونایتد آغاز شد و خیلی زود به نتیجه نشست و این تیم توسط گارناچو به گل رسید که به دلیل آفساید این گل مردود اعلام شد. منچستریونایتد به حملاتش ادامه داد و در دقیقه 59 این بار هم گارناچو بود که دروازه‌ی مارتینز را باز کرد.

پس از این گل هر دو تیم فوتبالی تهاجمی ارائه دادند و تلاش کردند که دروازه حریف را باز کنند. تا بالاخره در دقیقه 71 باز هم ستاره‌ی جوان و آرژانتینی درخشید و بازی را به تساوی کشاند. 

با به ثمر رسیدن این گل تشویق هواداران در ورزشگاه الدترافورد بیش از قبل شد و به هیجان بازی افزود. استون ویلا در تلاش برای بازپس گیری برد از دست رفته و منچستریونایتد برای به دست آوردن برد بودند. 

در دقیقه 82، روی یک کرنر ارسالی، هویلند از اشتباه بازیکنان استون ویلا  استفاده کرد و تیمش را پیش انداخت.

بازی با نتیجه 3-2 به پایان رسید تا منچستر یونایتد با 31 امتیاز به رده ششم صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز