خبرگزاری کار ایران

با کسب ۲۷ مدال رنگارنگ بدست آمد:

نایب قهرمانی تیم منتخب شورین کمپو کاراته ایران در مسابقات بین المللی ارمنستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۳۷۳

تیم منتخب شورین کمپو فدراسیون کاراته ایران با کسب ۲۷ مدال طلا، نقره و برنز به مقام نایب قهرمانی مسابقات بین المللی ارمنستان دست یافت.

به گزارش ایلنا، این دوره از رقابتها با حضور ورزشکارانی از ۷ کشور در دو بخش کاتا و کومیته روز شنبه ۳ دی ماه به میزبانی شهر ایروان ارمنستان برگزار شد که در پایان پس از میزبان، تیم کشورمان با کسب ۶ مدال طلا، ۹ نقره و ۱۲ برنز موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد. در این رده بندی روسیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

برای تیم کشورمان بهار خانی پور، رضا قادری، فرناز موثقی، متینا حسن زاده، ایلیا اردستانی و سامیار یوسفی شش مدال طلا کسب کردند.

همچنین مینا علیپور، یگانه میرهادیان، مرسانا سادات حسینی، ابوالفضل قلاوند، محمدمهدی تاجیک، محمدحسین خدادادی، ستایش پور جوادیان، مهدی کردقره چه لو، یکتا قاسمی و ترگل جان بزرگی ۹ مدال نقره و یلدا قاسمی، سما شیرازی، مشکاد شاهسواری، مریم امیدی، خاطره الماسی، امین تاجیک، محمد رضا بوربور کریمی، آتنا باقری، زهرا اینانلو و باران کریمی ۱۰ برنز به ارمغان آوردند.

ضمنا متینا حسن زاده و ملیکا حسن زاده هم در بخش کاتا صاحب مدال برنز و عنوان سوم شدند.

گفتنی است سرپرستی و هدایت تیم اعزامی مردان در این مسابقات را سیدمحمد صالحی رییس شورین کمپو کاراته ایران بر عهده داشت.

در بخش بانوان هم لیدا قربانی به عنوان سرپرست و مربی، تیم کشورمان را همراهی کرد.

اصغر پارسایی، احمد محمودی فر و میترا طاهریان نیز داوران اعزامی کشورمان در این مسابقات بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز