خبرگزاری کار ایران

حسینی: بازیکنان باید در تصمیم‌گیری‌های خود بهتر عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۴۸۹

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در نقطه آخر و بالای زمین بازیکنان باید یاد بگیرند که تصمیم‌گیری‌های بهتری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی پس از تساوی بدون گل تیم‌های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: قبل از صحبت‌های فنی باید از حضور هواداران خوب‌مان در ورزشگاه تشکر کنم. با اینکه بازی وسط هفته استقبال خوبی از این بازی شد و از تک تک آنها تشکر می‌کنم. 

وی ادامه داد: بازی نزدیک و سختی بود و از نظر فنی و کارشناسی کیفیت بالایی داشت. هر دو تیم هم در بحث پرسینگ خیلی قوی ظاهر شدند و هم هر دو تیم می‌خواستند که فوتبال بازی کنند. این بازی به گونه‌ای بود که هر دو تیم فضای کمی به هم می‌دادند. با این حال توانستیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. حدود 10-12 روز هم بازی نکرده بودیم و چند غایب داشتیم، اما بازی قابل قبولی اجرا کردیم. در نقطه آخر و بالای زمین بازیکنان باید یاد بگیرند که تصمیم‌گیری‌های بهتری داشته باشند. 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: زمانی که بازیکنان باید بهترین تصمیم را بگیرند مشکل داریم که بخشی از آن به تمرین برمی‌گردد و بخشی هم به غیبت چند بازیکن برمی‌گردد. با این حال هر دو تیم می‌توانستند پیروز این مسابقه باشند، اما سازماندهی خوب هر دو تیم موجب شد تا بازی مساوی شود.

حسینی عنوان کرد: دو مصدوم داشتیم و فکر می‌کنم نباید فشار زیادی به بازیکنان وارد کنیم. آلومینیوم سال گذشته دو مهاجم خوب داشت که هر دو نفر آنها رفتند و حالا پیدا کردن مهاجم در فوتبال سخت است. نباید زیاد امید داشته باشیم که در نیم فصل یک مهاجم خوب باکیفیت بگیریم، چون هیچ تیمی چنین بازیکنی را از دست نمی‌دهد. ما باید خوب و مثبت فکر کنیم و از بازیکنان حمایت کنیم و در ادامه اگر بازیکن گمنام باکیفیت پیدا کردیم به جمع سایر نفرات اضافه کنیم وگرنه با همین نفرات به کار خود ادامه دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز