خبرگزاری کار ایران

اوزونیدیس: شایسته پیروزی بودیم، اما از عملکرد تیمم رضایت دارم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۴۸۷

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ما شایسته پیروزی بودیم، اما با این وجود از عملکرد تیمم رضایت دارم.

به گزارش ایلنا، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی خوبی بود که انتظارش را هم داشتیم. هر دو تیم سازماندهی خیلی خوبی داشتند. طبیعتاً شانس‌های زیادی برای گل زدن وجود نداشت. من از عملکردی که داشتیم رضایت دارم، چون غیر از 10 دقیقه ابتدایی که آلومینیوم را توپ‌های بلند خطرهایی ایجاد کرد در ادامه ما بازی را کنترل کردیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم اگر تیمی شایستگی پیروزی داشت، آن تیم ما بود؛ مخصوصاً در نیمه دوم که ما فشار زیادی به حریف آوردیم. طبیعت فوتبال همین است و من از اجرایی که داشتیم رضایت دارم. این همان ذهنیتی است که می‌خواستم به تیمم بدهم که چه در خانه و چه بیرون از خانه، فقط بازی خودمان را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: از حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم که با استقلال است. باید وضعیت مصدومان را بررسی کنیم. به دلیل مصدومانی که داریم بازه زمانی سختی را سپری می‌کنیم، اما من به همه بازیکنان اعتماد دارم و امیدوارم بازی بعدی ما هم بازی خوبی باشد. به تیم آلومینیوم اراک هم تبریک می‌گویم که تیم خوبی هستند و امیدوارم هر دو تیم در جدول رده‌بندی جایگاه بالاتری کسب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز