خبرگزاری کار ایران

رئال باعث ویرانی بارسلونا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۵۴۷

بارسلونا بعد از شکست خانگی 1-2 برابر رئال مادرید در هفته یازدهم به تدریج وارد روندی نزولی شد و این شرایط همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، بارسلونا دیشب در مستایا با تساوی متوقف شد و ممکن است در پایان هفته 17 فاصله‌اش با خیرونا و رئال به 9 و هفت امتیاز افزایش پیدا کند که به معنای دورتر شدن این تیم از قهرمانی است.

هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی‌مانده ولی بارسلونا روند خوبی را طی نمی‌کند. بارسا فصل را با تساوی در زمین ختافه شروع کرد و سپس در هفته‌های هفتم و نهم برابر مایورکا و گرانادا با تساوی متوقف شد. اولین شکست فصل در هفته یازده برابر رئال مادرید ثبت شد. بارسا بازی را با یک گل پیش برد اما جود بلینگام با دو گل پاسخ داد و رئال مونتجوئیک را با سه امتیاز ترک کرد.

فروریختن بارسا از همان بازی شروع شد. این تیم از روز ال‌کلاسیکو و از 21 امتیاز ممکن تنها یازده امتیاز کسب کرده است. بارسا برابر رایووایه‌کانو و والنسیا متوقف شده و به رئال و خیرونا نیز باخته است.

ژاوی دیشب از ضعف تیمش در گلزنی گلایه کرد و گفت که نسبت به موقعیت‌هایی که کسب می‌کنند و شوت‌ها به سمت دروازه، بارسلونا حداقل استفاده را برده و از این حیث یکی از بدترین‌های اروپاست. بارسا از 51 امتیاز ممکن 16 امتیاز از دست داده و با 35 امتیاز پس از 17 بازی، فتح لالیگا هفته به هفته دشوارتر خواهد شد.

در این بین نباید مصدومیت شدید گاوی و غیبت او را انکار کرد که به خط میانی بارسا آسیب فراوانی وارد کرده است. در بارسا بازیکنی با خصوصیات گاوی نیست و زمستان هم پول برای جذب بازیکنی مشابه ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز